• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ. ΖΩΜΑΣ - ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ' | 16 Νοεμβρίου 2021, 16:57

    Η νομοθετική πρωτοβουλία να διαιρεθεί η Κατεύθυνση Διοικητικής Δικαιοσύνης σε δύο μέρη, ήτοι στην κατεύθυνση που αφορά τα αμιγώς διοικητικά δικαστήρια, όπως είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας και τα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια όπου υφίσταται συνάφεια αντικειμένου επί του διοικητικού δικαίου και, ο διαχωρισμός του χώρου της δημοσιονομικής δικαιοσύνης η οποία εκδικάζεται από το Ελεγκτικό Συνέδριο ως ένα εκ των τριών Ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας με αυτοτελές δικαιοδοτικό αντικείμενο μαζί με την Γενική του Επιτροπεία, κινείται προς την ορθολογική κατεύθυνση. Δεδομένου του γεγονότος ότι ο Διοικητικός Δικαστής του ΣτΕ ή των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων, δεν πρόκειται σχεδόν ουδέποτε να ασχοληθεί στην επαγγελματική του πορεία με τον κλάδο του Δημοσιονομικού Δικαίου, όπως αντιστοίχως και ο Δημοσιονομικός Δικαστής του ΕΣ κατά κανόνα, ελάχιστα έως καθόλου θα ασχοληθεί με υποθέσεις της ακυρωτικής διοικητικής δικαιοσύνης ή των διοικητικών διαφορών ουσίας, η αρμοδιότητα των οποίων υπάγεται καθ' ύλην στο ΣτΕ και στα Διοικητικά Πρωτοδικεία και Εφετεία, είναι εντελώς ατυχές επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι σήμερα, να αναλώνονται οι ως άνω εκατέρωθεν σε αντικείμενα που δεν αποσκοπούν στην επεξεργασία της λειτουργικής τους ύλης. Πρόκειται συνεπώς, για μία αυτονόητη ρύθμιση/μεταρρύθμιση του χώρου της διοικητικής δικαιοσύνης, η οποία είναι άμεσα επιτακτική από το σημείο κιόλας του Εισαγωγικού Διαγωνισμού στην ΕΣ.ΔΙ.