• Σχόλιο του χρήστη 'Τριανταφύλλου Μ' | 6 Απριλίου 2022, 20:50

    Σκοπός έπρεπε να είναι και η προστασία του περιβάλλοντος και του φυσικού κάλλους των νησιών μας. Στα νησιά μας και ειδικά στη Ρόδο οι αποστάσεις των κοινόχρηστων χώρων λόγο της διαφορετικότητας που ορίζει ο κανονισμός(άρθρο 3 ΚΔ132/1929) αυξάνει εσφαλμένα τις αποστάσεις μεταξύ των νομίμως αδειοδοτούμενων επιχειρήσεων που βρίσκονται στα όρια των ιταλικών κοινόχρηστων , με αποτέλεσμα την δημιουργία διακριτικής ευχέρειας στον Δήμο και στην ΚΥΔ, να παραχωρεί χώρους 15 τμ για τροχήλατα οχήματα εντός του αιγιαλού που καταλήγουν σε καταστήματα πλήρους εστίασης εκατοντάδων τετραγωνικών μέτρων δημιουργώντας κοινωνικές αναταραχές και παρεμβάσεις στο φυσικό κάλλος των παραλιών μας. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ρόδος είναι το νησί με τα περισσότερα τροχήλατα σε όλη τη χώρα εξαιτίας του άρθρου αυτού. Με μια πρόβλεψη για την κατάργηση του άρθρου 3 ο σαφής ορισμός των κοινόχρηστων θα είχε ως αποτέλεσμα την ορθή λειτουργεία της διοίκησης και κάθε διακριτική ευχέρεια που της δίδεται απο το εν λόγο άρθρο εξαλείφοντας κάθε ίχνος δημιουργίας πελατειακών που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στον μέγιστο βαθμό κάτι που γίνεται εύκολα αντιληπτό να κανείς δει τον ανεξάρτητο τοπικό τύπου του νησιού.