• Σχόλιο του χρήστη 'Ζήσης Δουγαλής' | 20 Δεκεμβρίου 2011, 17:06

    Είναι προφανές ότι με τον μη συνυπολογισμό του αιτήματος χρηματικής ικανοποίησης στην αξία του αντικειμένου της δίκης, επιχειρείται η δραστική αφαίρεση αυτοκινητιστικών υποθέσεων από τα Πρωτοδικεία και η υπαγωγή τους στα Ειρηνοδικεία. Ενδεχομένως να είναι σωστό, αφού τα Ειρηνοδικεία ήδη έχουν αποκτήσει εμπειρία και εξοικίωση, αφού δικάζουν τις περισσότερες αυτοκινητιστικές διαφορές, η φύση και δυσκολία των οποίων συνήθως δεν παραλλάζει πολύ από το γεγονός ότι υπήρξε σοβαρός τραυματισμός ή θάνατος, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το αίτημα χρηματικής ικανοποίησης. Άν αυτός είναι όμως ο στόχος, έπρεπε απλώς να μεταφερθούν όλες οι αυτοκινητιστικές διαφορές στα ειρηνοδικεία ευθέως και όχι έμμεσα, μέσω του μη συνυπολογισμού του αιτήματος για χρηματική ικανοποίηση. Γιατί έτσι θα καταλήξουν στα ειρηνοδικεία και πολλές άλλες υποθέσεις, στις οποίες δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία. Σκεφτείτε δηλαδή υποθέσεις ιατρικών σφαλμάτων, προσβολών διά του τύπου, ναυάγια, κατασκευαστικά ελαττώματα (βλ. ricomex). Τέτοιες υποθέσεις θα δικάζονται σε πρώτο βαθμό από ειρηνοδίκες και σε δεύτερο από έναν πρωτοδίκη (αν δεν υπάρχουν υλικές ζημιές, που πολλές φορές δεν θα υπάρχουν πάνω από 20000 €)? Αγαπητοί Μανδαρίνοι, και πάλι είδατε το δέντρο και χάσατε το δάσος. Ξανασκεφτείτε το !