• Σχόλιο του χρήστη 'Δικαστής' | 14 Ιουλίου 2010, 18:55

    Συμφωνώ με τη Ζ. σχετικά με τις εξαγωγικές εξετάσεις. Τα θέματα σε αυτές πρέπει να τίθενται από τους διδάσκοντες και όχι από κάποιους τρίτους, διότι τότε οι διδάσκοντες μετατρέπονται σε κάποιο φροντιστήριο που προσπαθεί να "πιάσει" τα θέματα των εξετάσεων. Άλλωστε, αν δει κανείς τα θέματα των τελευταίων ετών, θα διαπιστώσει ότι αυτά ασχολούνταν με συγκεκριμένα θέματα που βρίσκονταν προς επίλυση στα ανώτατα δικαστήρια, τυχόν δε ορθή ή όχι επίλυσή τους δεν συνεπαγόταν οπωσδήποτε ευρύτερη γνώση επί των κρίσιμων νομικών θεμάτων. Όσον αφορά δε τον τρόπο διεξαγωγής των εξαγωγικών εξετάσεων, σ' αυτές θα έπρεπε να δίνεται φάκελος υπόθεσης και ο σπουδαστής να έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ο,τιδήποτε κρίνει απαραίτητο (κομπιούτερ, βιβλία, σημειώσεις, κλπ), όπως κάνει και ένας πραγματικός δικαστής. Είναι δε αυτονόητο ότι αυτό πρέπει να ισχύσει και για την ήδη εκπαιδευόμενη σειρά.