Αρχική Ηλεκρονική Επιτήρηση ΥποδίκωνΆρθρο 03:Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Χιώτης | 9 Φεβρουαρίου 2014, 23:19
	| 
				Υπουργείο Δικαιοσύνης  Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
1.Σε περίπτωση βλάβης της συσκευής από υπαιτιότητα του επιτηρουμένου, θα επιβαρύνεται ο ίδιος το κόστος επισκευής-αντικατάστασης. 2.Σε αρκετά σημεία αναφέρεται ο ανάδοχος ότι «ειδοποιεί αμέσως» χωρίς να καθορίζεται ο ακριβής τρόπος επικοινωνίας (μέσο, χρόνος κλπ). 3.Δεν αναφέρεται καθόλου ο τρόπος ενεργειών (επιτηρούμενου-αναδόχου) σε περίπτωση ανωτέρας βίας (σεισμός, φωτιά κτλ). 4.Αν υπάρχουν υπόνοιες του αναδόχου και σε περίπτωση που απαιτείται επίσκεψη στον επιτηρούμενο να γίνεται με την συνοδεία αστυνομικού οργάνου.