Άρθρο 10 Υποκειμενικές απαιτήσεις ανταπόκρισης (άρθρο 7 Οδηγίας 2019/770)

Το ψηφιακό περιεχόμενο ή η ψηφιακή υπηρεσία ανταποκρίνεται στη σύμβαση, όταν έχει τις ιδιότητες που έχουν συμφωνήσει τα μέρη και ιδίως όταν:
α) αντιστοιχεί στην περιγραφή, την ποσότητα και την ποιότητα και διαθέτει τη λειτουργικότητα, τη συμβατότητα, τη διαλειτουργικότητα και τα λοιπά χαρακτηριστικά, που προβλέπονται στη σύμβαση,
β) είναι κατάλληλο για την ειδική χρήση που προβλέπεται στη σύμβαση,
γ) παρέχεται με όλα τα εξαρτήματα και τις οδηγίες, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών εγκατάστασης, και τις υπηρεσίες υποστήριξης που προβλέπονται στη σύμβαση και
δ) επικαιροποιείται με ενημερώσεις κατά τα προβλεπόμενα στη σύμβαση.