• Η περιγραφή των αρμοδιοτήτων στο άρθρο 2 δεν συμβάλει στη καλύτερη λειτουργία του Σ.ΕΠ.Ε. επειδή είναι υπερβολικά λεπτομερές και ταυτοχρόνως γενικόλογο και αόριστο. Η ρύθμιση του άρθρου 7 του ν. 2639/98 είναι σαφής και περιεκτική και για το λόγο αυτό προτιμότερη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν: Η περίπτωση θ της παραγράφου 2 που αναφέρεται στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, για το οποίο αφ’ ενός μεν δεν απαιτείται νομοθετική ρύθμιση και αφετέρου προσδίδεται έμφαση στην ειδική ειδοποίηση έργων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης από το Σ.ΕΠ.Ε., ενώ το ίδιο θέμα δια να έχει αποτελεσματικότητα πρέπει να καλύπτει όλες τις αρμοδιότητες του Υπουργείου Εργασίας, υποσύνολο του οποίου είναι αυτές του ΣΕΠΕ. Η περίπτωση ιγ που αναφέρεται «στην υποστήριξη εργοδοτών και εργαζομένων με την παροχή πληροφοριών, συμβουλών και υποδείξεων προς αυτούς» γεγονός που μειώνει την ποιοτική ευθύνη του Υπουργείου Εργασίας να παρέχει αξιόπιστη πληροφόρηση σε κάθε ενδιαφερόμενο για τα θέματα της αρμοδιότητάς του.