• Σχόλιο του χρήστη 'Έλενα Παπανδρέου' | 24 Ιουλίου 2016, 12:40

    Στο άρθ.3. παρ.1, ορίζεται ότι :«Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας μπορούν να είναι ...καθώς επίσης και οποιαδήποτε άλλο νομικό πρόσωπο ή ένωση προσώπων... ' . Το πλαίσιο και τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών συνεταιριστικών επιχειρήσεων (Κοιν.Σ.Επ.), συλλογικής και μη εξηρτημένης εργασίας , καθορίζονταν στον προοδευτικό, μεταρρυθμιστικό νόμο Ν.4019/΄11 για την Κοινωνική Οικονομία. Η επιχειρούμενη, αναγκαία και αυτονόητη επικαιροποίηση και διεύρυνση του εν λόγω νόμου, θα πρέπει εκτός από το να αποδεικνύει την αναγκαιότητα των παραπάνω, να διασφαλίζει ότι στα πλαίσια της Κοινωνικής Συνεταιριστικής Οικονομίας, προστατεύεται, ενισχύεται και διασφαλίζεται η διοχέτευση των ευρωπαϊκών και κρατικών πόρων σε αμιγώς κοινωνικές επιχειρήσεις και όχι να απελευθερώνει και κατοχυρώνει θεσμικά την εισαγωγή - με τον μανδύα της Κοινωνικής Οικονομίας -οποιασδήποτε νομικής προσωπικότητας Δήμου ή Δημοσίου. Η επιχειρούμενη δια του νόμου εισαγωγή οποιασδήποτε κρατικής ΑΕ, κρατικών οργανισμών, δημοτικών οργανισμών και, φυσικά, οποιασδήποτε ιδιωτικής ΑΕ, ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ κλπ. , ακυρώνει στην ουσία την ουσιαστική προσφορά και στήριξη των αυθεντικών Κοινωνικών Επιχειρήσεων, εφόσον με νομιμοφάνεια πλέον ελευθερώνεται η πρόσβαση δημόσιων και κυρίως ιδιωτικών επιχειρήσεων στα κονδύλια του ΕΣΠΑ που προορίζονται από την Ε.Ε. σε φορείς αποκλειστικά του γ΄τομέα (της κοινωνικής οικονομίας).