Αρχική ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.)Άρθρο 24Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Βέττος | 25 Ιανουαρίου 2020, 15:24
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Συγκρίνοντας τα ποσοστά αναπλήρωσης νέου νομοσχεδίου σε σχέση με το Ν 4387/2017 (Νόμος Κατρούγκαλου), ενώ υπάρχει η προσπάθεια ανταμοιβής των εργαζομένων που παρέμειναν στην εργασία τους μέχρι 40 έτη, στη συνέχεια υπάρχει προσπάθεια απαξίωσης και τιμωρίας αυτών που έμειναν περισσότερα των 40 ετών καθώς το ποσοστό αναπλήρωσης από 2% μειώνεται στο εκπληκτικό του 0,5%. Ένας νόμος που ευαγγελίζεται την βελτίωση των συντάξεων, τουλάχιστον για τα ποσοστά αναπλήρωσης που δεν αυξάνονται , διατηρεί τα ποσοστά που προ-υπήρχαν όπως συμβαίνει στον νέο πίνακα για την αναπλήρωση μέχρι και τα τριάντα έτη. Άρα προκειμένου να υπάρχει εξορθολογισμός και αίσθημα ισότητας θα πρέπει τα ποσοστά αναπλήρωσης μετά 40 έτη να διορθωθούν με αύξηση στο 2,5% ή τουλάχιστον στο υφιστάμενο 2%. Ο νομοθέτης θα πρέπει να επιβραβεύει την αυξημένη παραμονή, να παρέχει κίνητρα και όχι να λειτουργεί με μικρό-λογιστική νοοτροπία και λογική προσπαθώντας να αφαιρέσει από ομάδες που παρείχαν υπηρεσίες με υψηλό βαθμό επικινδυνότητας επί σειρά ετών.