• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Μελετής' | 29 Ιανουαρίου 2020, 21:22

    Με την παράγραφο 4 της εγκυκλίου του Υπουργείου Εργασίας με αριθ.Φ80020/44112/Δ15.745/20.10.2016 (ΑΔΑ: 6ΚΒΒ465Θ1Ω-Α2Ο) λύθηκε το θέμα του άρθ. 35 του Ν. 4387/2016 και ορίσθηκε ότι: "Το ποσοστό αναπλήρωσης για τον υπολογισμό της εφάπαξ παροχής των δικαιούχων του Ν. 103/75, θα γίνεται 75% αντί 60%, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το χρονικό διάστημα που η εισφορά - κράτηση υπέρ του Ν. 103/75 ήταν σε ποσοστό 5%"... Συνεπώς δεν βλέπω ούτε κατανοώ τον λόγο που η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας από την μία πλευρά κατέκρινε δικαίως κατά την γνώμη μου την προηγούμενη ηγεσία για την λήψη γενικότερα του Ν. 4387/2016, κι από την άλλη όμως ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΙΣΧΥ το άρθ. 35 του Ν. 4387/2016 ως προς τα παραπάνω, και ορίζει τα ΔΣ των Φορέων και την Εθνική Αναλογιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) να αποφασίζουν για το ποσοστό αναπλήρωσης στις περιπτώσεις που η κράτηση γινόταν σε ποσοστό διάφορο του 4% ή 5%, πόσο μάλλον όταν σε σχετική μου επικοινωνία τότε με την ΕΛΣΤΑΤ και την Δνση Δ15 ΕΦΆΠΑΞ ΠΑΡΟΧΩΝ του Υπουργείου Εργασίας, ως άμεσα ενδιαφερόμενος και δικαιούχος του Ν. 103/75, μου έλεγαν ότι ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ διότι υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΓΧΙΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ κι ότι τα ΔΣ των Φορέων ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΘΟΣΟΝ μεταξλυ των άλλων Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΑΠΟΒΑΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ, ενώ η ΕΛΣΤΑΤ μου είχε διαμηνύσει ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι δήλωνε ΑΝΑΡΜΟΔΙΑ να λαμβάνει τέτοιου είδους εγκρίσεις... Εκ των ανωτέρω συνάγεται ως μάλλον άστοχη η σύνταξη του εν λόγω άρθρου 31 του νέου ασφαλιστικού νόμου και παρακαλώ για την ορθή διατύπωση ενός θέματος σύμφωνα με την εγκύκλιο που προανέφερα.