• Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του άρθρου αποδεκτά προβλέπονται και για τους φορείς / δομές, ανοικτής και κλειστής φροντίδας, δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, που παρέχουν οργανωμένες υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας σε ενηλίκους με αναπηρία, υποχρεώσεις συναφείς με εκείνες που επιβάλλονται στους φορείς παιδικής προστασίας για την αντιμετώπιση φαινομένων κακοποίησης ή/και παραμέλησης. Οι υποχρεώσεις αυτές, ωστόσο, επικεντρώνονται πρωτίστως στις προϋποθέσεις για την απασχόληση, την παροχή υπηρεσιών, την αδειοδότηση και την εποπτεία της συμμόρφωσης των φορέων (σε σύμπλευση με τα άρθρα 3, 4, 10 του νομοσχεδίου), παραγνωρίζοντας ότι σημαντικό μέρος του ωφελούμενου πληθυσμού των φορέων / δομών αυτών, ιδίως δε τα άτομα με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες, συνιστούν πληθυσμό παρεμφερούς ευαλωτότητας με τον πληθυσμό των ανηλίκων ως προς τα φαινόμενα που επιχειρεί να αντιμετωπίσει η ρύθμιση. Σκόπιμη, συνεπώς, εκτιμάται η διεύρυνση της υποχρέωσης συμμόρφωσης των φορέων του άρθρου 34 με τις γενικότερες προβλέψεις που αφορούν τους φορείς παιδικής προστασίας για την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων κακοποίησης, πρωτίστως δε με εκείνες που αφορούν την υποχρέωση αναφοράς περιστατικών κακοποίησης, με την εμπλοκή υπεύθυνων προστασίας και την έννομη προστασία τους, τη γνωστοποίηση περιστατικών στις αρμόδιες αρχές και την ενίσχυση των δεξιοτήτων του προσωπικού για την εφαρμογή της ενέργειας (άρθρα 2 – 8 νομοσχεδίου).