• Από το νομοσχέδιο πρέπει να αφαιρεθούν τα ηλικιακά και εισοδηματικά κριτήρια για τους πολυτέκνους. Οι προτεινόμενες πρόσθετες παροχές σε πολύτεκνες οικογένειες απορρέουν από την προβλεπόμενη πρόσθετη μέριμνα που ο συνταγματικός νομοθέτης θεσμοθέτησε με την παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος που παρέχει ειδική φροντίδα στις πολύτεκνες οικογένειες, αφού η διάταξη αυτή ορίζει: «2. Πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος» Η παραπάνω Συνταγματική διάταξη δεν αποτελεί απλώς κατευθυντήρια διάταξη, αλλά Συνταγματική επιταγή με άμεσα κανονιστικό περιεχόμενο, που επιβάλλει στον κοινό νομοθέτη να θεσπίσει ειδικά μέτρα υπέρ των πολυτέκνων οικογενειών. Για την υλοποίηση της ως άνω Συνταγματικής επιταγής, η Ολομέλεια του ΣτΕ με σωρεία αποφάσεών της έχει αποφανθεί ότι: • Δεν είναι Συνταγματικά ανεκτή η λήψη μέτρων εναντίον των πολυτέκνων ή η θέση τους σε ήσσονα μοίρα (ΣτΕ 2773/1991, 2781/1991, κ.ά). • Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικοτέρου δημοσίου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Σ.τ.Ε.: 2216/1975, 4062/1990, 4069/1990, 4070/1990, κ.ά.). Επίσης πρέπει να υπάρχει πρόνοια και για όσους ήδη έχουν στεγαστικά δάνεια και είναι πολύτεκνοι με ανήλικα τέκνα, των οποίων τα δάνεια θα μπορούν να εντάσσονται αναδρομικά στα προβλεπόμενα από τα νομοσχέδιο. Τέλος πρέπει να διευκρινιστεί τι σημαίνει «ακίνητο κατάλληλο για την κατοικία τους» διότι π.χ. η κατοχή καταλλήλου ακινήτου σε άλλη γεωγραφική περιοχή από τον τόπο μόνιμης κατοικίας δεν θα πρέπει να προσμετράται, όταν η διαμονή γίνεται με ενοίκιο.