Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Γ.' | 3 Οκτωβρίου 2013, 12:30

    Στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο οποίο ένας δημόσιος υπάλληλος έχει μεγαλύτερη δυνατότητα να φοιτήσει, σε σχέση με άλλα πανεπιστήμια, διότι πρόκειται για εκπαίδευση εξ' αποστάσεως, άρα δεν απαιτείται παρακολούθηση μαθημάτων σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (απαιτούνται ωστόσο υψηλά δίδακτρα και παρακολούθηση συμβουλευτικών συναντήσεων, που διεξάγονται Σάββατο ή Κυριακή), η συμμετοχή στις εξετάσεις είναι υποχρεωτική. Για να έχει ένας φοιτητής δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις θα πρέπει να παραδώσει τουλάχιστον 3-4 εργασίες κατ' έτος, ανάλογα με την Θεματική Ενότητα και το Πρόγραμμα Σπουδών. Επισημαίνεται ότι ο βαθμός των εργασιών μετέχει κατά 30% στον τελικό βαθμό της Θεματικής Ενότητας οπότε και θεωρείται ως εξέταση. Μήπως αντί για τον περιορισμό της εξεταστικής άδειας από δύο ημέρες σε μία, ανά εξεταζόμενο μάθημα (Θεματική Ενότητα), θα έπρεπε να προβλεφθεί χορήγηση μιας ημέρας άδειας για την παράδοση των γραπτών εργασιών; Πώς ενισχύεται η δια βίου μάθηση όταν ένας εργαζόμενος φοιτητής καλείται να αναπεξέλθει σε εξετάσεις που αφορούν ύλη 2 εξαμήνων και αντιστοιχούν σε τρίωρη εβδομαδιαία διδασκαλία ανά θεματική Ενότητα, όταν του χορηγείται μόνο μία ημέρα εξεταστικής άδειας; Με αυτή τη μεθόδευση θα δοθούν κίνητρα στους δημόσιους υπαλλήλους για επιπλέον επιμόρφωση και έτσι θα επιτευχθεί η αναβάθμιση του δημόσιου τομέα; Ή μήπως το μόνο που ενδιαφέρει είναι η αύξηση εργατοωρών, χωρίς να εκτιμάται η προσπάθεια ορισμένων υπαλλήλων να αυξήσουν το μορφωτικό τους επίπεδο, γεγονός που μακροπρόθεσμα θα αποβεί προς όφελος της υπηρεσιας τους;