Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Ιακωβίδης Ιωάννης' | 19 Ιανουαρίου 2012, 23:20

    Πώς μπορεί να βελτιωθούν οι υφιστάμενες διαδικασίες παροχής των δημοσίων υπηρεσιών : Οι διαδικασίες παροχής υπηρεσιών για να έχουν απόδοση και να ικανοποιούν τον πολιτη θα πρέπει να έχουν ώς αρχή την κατάρτιση των αρμόδιων υπαλλήλων. Κανένας υπάλληλος που δε γνωρίζει και δεν του έχουν δοθεί χρήσιμες οδηγίες δεν μπορεί να αποδώσει, και να ικανοποιήσει τον πολίτη σε μια σύγχρονη και αναπτυσόμενη κοινωνία. Άρα, ενημέρωση μέσω έντυπου υλικού που θα περιγράφει τις αρμοδιότητες των τμημάτων και των υπαλλήλων, γνωστοποίηση και επικαιροποίηση της νομοθεσίας που ισχύει, σταθερότητα στα νομοθετήματα ( όχι νόμους κάθε ημέρα δημιουργώντας χάος ) οργανογράμματα υπηρεσιών, ολοκληρωμένα και επανδρωμένα τμήματα,αξιοκρατία, κατάργηση μη αναγκαίων διοικητικών πράξεων, απλοποίηση διαδικασιών. παράδειγμα: όχι πιστοποιητικό γέννησης ή πιστοποιητικό εντοπιότητας ή πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, αλλά ένα πιστοποιητικό που να περιέχει και τα τρία στοιχεία και να χρησιμοποιηθεί όπως κρίνει και θέλει ο πολίτης. Πιστοποιητικά όχι μόνο απο έναν δήμο αλλά σύνδεση διαλειτουργική και έκδοση πιστοποιητικών απο κάθε δήμο για κάθε πολίτη.