Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Mar D' | 20 Ιανουαρίου 2012, 13:36

    ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ: Οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν αντιμετωπίζονται ως πολίτες-πελάτες, όταν πρόκεται για θέματα που αφορούν τα εργασιακά τους και τη σχέση τους με τον Προϊστάμενό τους, το Κράτος. Π.χ. όταν υποβάλουν μια αίτηση στο Υπηρεσιακό τους Συμβούλιο για υπηρεσιακά τους θέματα και δε λάβουν απάντηση, δεν υπάρχει κάποια διοικητική ρήτρα, όπως η επιβολή προστίμου για τη συγκεκριμένη κακοδιοίκηση. Ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας (ΚΔΔ) δεν ισχύει για αυτούς. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, είναι, όμως, εσωτερικοί πελάτες του δημοσίου συστήματος. Για να λειτουργεί αποτελεσματικά η δημόσια διοίκηση, χρειάζεται και η ίδιοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να προστατεύονται από φαινόμενα κακοδιοίκησης για τα υπηρεσιακά τους θέματα. Γι΄αυτό προτείνεται ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΔΔ (Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας).