Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Βάσω Σταύρου' | 21 Ιανουαρίου 2012, 18:55

    Ποιότητα σε μια υπηρεσία:-αμεσότητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη, -αντιμετώπιση του πολίτη, ως προσώπου άξιου σεβασμού, - σωστή πληροφόρηση και κατεύθυνση του πολίτη προς άλλες υπηρεσίες,-εφαρμογές ΤΠΕ, οι οποίες νομίζω ότι είναι καλά εδραιωμένες, -ύπαρξη υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος για τους εργαζόμενους. Η αποκέντρωση των Δημόσιων Υπηρεσιών συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας, διότι:οι υπηρεσίες γίνονται προσβάσιμες στον κάθε πολίτη, ο οποίος δεν χρειάζεται να μετακινηθεί.Μειώνεται ο φόρτος εργασίας του κάθε υπαλλήλου,έτσι η εξυπηρέτηση του κοινού είναι καλύτερη.Όμως δεν είναι το μόνο. Πρέπει ο υπάλληλος να ενσωματώνει το ρόλο του και τους στόχους. Η εναλλακτική παροχή δημόσιων υπηρεσιών, ως προτεινόμενη λύση στα προβλήματα αποδοτικότητας, ακούγεται συμφέρουσα λύση, καθώς θα εξοικονομιθούν πόροι, όμως προϋποθέτει την ύπαρξη ελεγκτικών μηχανισμών, οπωσδήποτε του Δημοσίου.