Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ' | 21 Ιανουαρίου 2012, 23:51

    ΚΕΠ Είναι θεωρώ αυταπόδεικτο, ότι το κράτος και οι πάσης φύσεων Οργανισμοί του δεν θα σταματήσουν να συναλλάσσονται με τον πολίτη μπροστά σε ένα γκισέ. Τα ΚΕΠ πρέπει σταδιακά και οργανωμένα να μετεξελιχθούν στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ σημείο φυσικής διεπαφής του πολίτη με το Δημόσιο Τομέα τους φορείς και τους οργανισμούς του. Δηλαδή ο πολίτης να μην ξαναπάει ούτε στον ΟΠΕΚΕΠΕ που λέει ο λόγος. Γιατί στα ΚΕΠ? Όσον αφορά στον πολίτη, διότι είναι παντού (1050 ΚΕΠ με άριστη διασπορά), τα κάνουν όλα (1100 πιστοποιημένες διαδικασίες - προσωπικό καταρτισμένο στις διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης) και συμφέρουν (στη διάθεσή σας μελέτη μου σχετική με τη σχέση κόστους οφέλους από τη λειτουργία των ΚΕΠ στις αγροτικές και ημιαστικές περιοχές της Ελλάδας). Όσον αφορά στη δημόσια διοίκηση, διότι οι πολίτες εξυπηρετούνται καλά, δίπλα στο σπίτι τους και δεν γκρινιάζουν (υπάρχει μελέτη του ΥΠΕΣ με ποσοστά αποδοχής του θεσμού που πλησιάζουν το 100%). Εκτιμώ ότι σταδιακά μπορούν να μεταφερθούν όλες οι υπηρεσίες σ αυτά και άμεσα οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ανταποκριτές του ΟΓΑ - φέρνοντας και έσοδα στο φορέα που τα φιλοξενεί μέσω πχ μιας προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΓΑ που πληρώνει ανταποκριτές για μια σφραγίδα στο βιβλιάριο υγείας του ασφαλισμένου το χρόνο. Μπορεί επίσης εύκολα να μεταφερθούν οι υπηρεσίες μητρώου του ΙΚΑ, του ΟΑΕΔ και των εφοριών (βλέπε διαδικασίες τύπου κλειδάριθμου). Τα ΚΕΠ είναι μια υπηρεσία πρότυπο (good practice που λέει και η ΕΕ) και είναι χρέος μας να εκμεταλλευτούμε την εμπειρία τους και να διευρύνουμε το ρόλο τους προς όφελος των πολιτών και της ΔΔ. ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ-ΜΒΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ του Τμήματος ΚΕΠ του Δήμου Κιλελέρ Λάρισας