Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Αγγελική Κοιλιάρη' | 21 Ιανουαρίου 2014, 11:16

    Η πρόταση για το Άρθρο 05: «Απλούστευση της διαδικασίας χορήγησης επάρκειας για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε φροντιστήρια» αποτελεί μέτρο με χαρακτήρα λαϊκιστικό και δεν θα πρέπει να αποτελέσει νόμο της πολιτείας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έπεται της αναθεώρησης της κείμενης σχετικής νομοθεσίας για τους παρακάτω λόγους. H πιστοποίηση της γλωσσομάθειας –όπως επανειλημμένα επίσημα και με επιστημονικά επιχειρήματα έχουν επισημάνει στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΣΘΙΕ τα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών του Α.Π.Θ. και του Ε.Κ.Π.Α. δεν αποτελεί από μόνη της επαρκές προσόν για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας με κατάλληλο και αποτελεσματικό τρόπο. Ενδεικτικά παραπέμπουμε στο European Profile for Language Teacher Education – A Frame of Reference (Ευρωπαϊκή Επιτροπή 2004) και στο European Portfolio for Student Teachers of Languages - A reflection tool for language teacher education (EPOSTL) (Συμβούλιο της Ευρώπης και το European Centre for Modern Languages 2008). Ως εκ τούτου οι κάτοχοι πιστοποίησης γλωσσομάθειας Γ2 για να ανταποκρίνονται κατ΄ ελάχιστον στις προδιαγραφές που τίθενται σε ευρωπαϊκό επίπεδο θα πρέπει να έχουν και το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας που προβλέπει και η ελληνική νομοθεσία.