Σχέδιο Δράσης OGP OGP

  • Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Μπέλλας' | 5 Απριλίου 2012, 21:21

    Η συμπεριφορά πρέπει να εφαρμόζεται , ελέγχεται και βαθμολογείτε τόσο εντός της υπηρεσίας (και φυσικά αμφίδρομα) όσω και από το κοινό που εμπλέκεται ή εξηπηρετείται. Δεν μπορεί να υφίστατε ένας υπάλληλος σε θέση ελέγχου ή έκδοσης αποφάσεων που διακρίνει τουε πελάτες του (κοινό) ανάλογα με το 'φακελλο' που προσκομίζεται κάθε φορά ή με την γνωριμία που συνδέονται. Αυτό πρέπει να είναι δυνατό να καταγγελθεί και θα πρέπει να λαμβάνονται άμεσα μέτρα προς επίλυση και όχι να περιμένουν να μαρκαριστούν τα χαρτιά πριν γίνει η σύλληψη Θεωρώ ότι εμαίες οι Έλληνες δεν έχουμε την απαραίτητη παιδία για θέματα συμπεριφοράς και θα πρέπει μία από τις βασικές συνεχώμενες εκπαιδεύσεις να είναι η συναλλαγή με το κοινό και του συναδέλφους.