• Σχόλιο του χρήστη 'thanassis' | 9 Μαρτίου 2013, 13:15

    Σε πρακτικό επίπεδο: άμεση κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων ως συστήματος που δρα προπαγανδιστικά και διαστρεβλωτικά στα μυαλά των νέων, αυτό που συνέβη στην χώρα διδάχτηκε: η δημοκρατία στη θεωρητική της μορφή, όχι στην ουσιαστική της που είναι η προάσπισή της με την εργασία και τον πολιτισμό τη λιτότητα της μορφής απέναντι σε ένα υπερκαταναλωτικό περιεχόμενο. Κοινά: πορτοκάλια έχουμε - πορτοκάλια θα τρώμε. Εισαγωγή στις πανεπιστημιακές σχολές των εννοιών της κοινωνικής και αστικής δόμησης στα πλαίσια του ελβετικού προτύπου, όλοι θα διδάσκονται και θα είναι υπεύθυνοι στην επιστήμη τους για την εφαρμογή αυτού του μοντέλου ενάντια στη γραφειοκρατία και υπέρ του αισθητικού αποτελέσματος ως χρηστικού για το λαό. Τέρμα στην αοριστολογία δικαιωμάτων χωρίς τεκμηρίωση κοινωνικού κέρδους. Οι πραγματικές μας ανάγκες είναι πολύ λιγότερες από τις πλασματικές που μας επιβάλει η άχρηστη πλέον θεωρία της αγοράς. Μπορούμε να απαλλαχθούμε από την καταναγκαστική και ανεπαρκή λογιστική των αγορών και το ίδιο μπορεί όλη η Ευρώπη. Τα περιττά είναι πρόβλημα αυτών που τα παρήγαγαν και όχι του απλού κόσμου που μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά, όπως είπε κάποιος ''η ζωή είναι και αυτή μια επιχείρηση''.