• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ' | 10 Ιανουαρίου 2021, 22:25

    Σελ. 9 2.1. ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ Κ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΡΓΑ Πίνακας 2 : κόστος υλοποιούμενων και σε εξέλιξη έργων Παρατηρήσεις Η ΠΣΕ θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους, τεχνολογίες και ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ σε έργα ΥΠΟΔΟΜΩΝ , που θα μειώσουν, με ασφάλεια, το κόστος ετήσιων παρεμβάσεων σε έργα πρόληψης κινδύνων 13,25% του συνόλου του έργου της ΠΣΕ και σε έργα οδικής ασφάλειας 28,02% του συνόλου. Χαμηλά οι δαπάνες εκπαίδευσης, υγείας και κοινωνικής ενσωμάτωσης, μαζί φτάνουν μόνο το 3,55% του συνόλου των υλοποιούμενων έργων. Σελ. 11 Πίνακας 3 : σημαντικότερα έργα του ΠΔΕ ανά τομέα παρέμβασης Παρατηρήσεις Η ΠΣΕ θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους, τεχνολογίες και ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ σε έργα ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ . Η ΠΣΕ θα πρέπει να αναζητήσει τεχνολογίες παρακολούθησης πλημμυρικών φαινομένων και πυρκαγιών και σχέδια διαχείρισης κοίτης ποταμών και χειμάρρων, με τρόπο που γίνονται ήπιες και χρόνιες παρεμβάσεις. Στο σημείο που γίνεται αναφορά στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ , να σκεφτούμε ξανά την ανάγκη δημιουργίας διοικητηρίων τη στιγμή που οι πόλεις θέλουν απεγκλωβισμό από τεράστια κτίρια, τη στιγμή που σε ελάχιστα χιλιόμετρα γύρω από κάθε πρωτεύουσα υπάρχουν είτε βιομηχανικά εγκαταλειμμένα κτίρια που μπορούν να αξιοποιηθούν ή ακόμη – και με πολιτιστικό προσανατολισμό – κενά σχολεία και δημοτικά κτήρια σε τοπικές ενότητες και χωρία που μπορούν να φιλοξενήσουν υπηρεσίες., κάτι που πλέον η ανάπτυξη του ινερνετ και τηλεδιασκέψεων επιτρέπει. Στην ΕΝΟΤΗΤΑ της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ λείπουν παρεμβάσεις ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ. Στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, σχετικά με τον ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΡΙΚΟΡΦΟΥ, η Μονή Τρικόρφου πρέπει να αναλάβει το κόστος κατασκευής του τμήματος από το ΧΩΡΙΟ ΤΡΙΚΟΡΦΟ στη ΜΟΝΗ, καθώς το ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ δεν είναι ιστορικό μνημείο και θεωρητικά – αφού εξ ιδίων χρηματοδότησε το κόστος κατασκευής του – μπορεί να επωμιστεί και το κόστος από το χωρίο προς τη μονή. Τα χρήματα που θα περισσέψουν από τη δράση αυτή να κατευθύνουν σε δαπάνες εκπαίδευσης και υγείας ή για την στήριξη επιχειρήσεων που επληγησαν από την πανδημία. Επανέρχεται η ανάγκη χρήσης ΝΕΩΝ ΥΛΙΚΩΝ και τεχνολογιών που θα μειώσουν, με ασφάλεια, το κόστος συντήρησης του οδικού δικτύου. Στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – θα χρειαστούν επενδύσεις για αξιοποίηση σήμανσης μονοπατιών, ιστορικών διαδρομών , εξοπλισμού αναρριχητικών πεδίων. Οι παρεμβάσεις στα ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ και ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ πρέπει να έχουν και σημεία για εξοικονόμηση και διαχείρισης υδάτων, απορριμμάτων και ενεργειακών επενδύσεων παραγωγής και εξοικονόμησης ενέργειας.