• Σχόλιο του χρήστη 'Βάιος Κυριάκης' | 17 Ιουνίου 2018, 12:05

    Εκτός τα δύο τελευταία (Άρα, 1..., 2... προϊόν), χρειάζονται μοντέρνες και καλοδιατηρημένες υποδομές για την πρόσβαση στους τόπους προορισμού. Επίσης χρειάζεται εξωραϊσμός το γενικότερου περιβάλλοντος γύρω από τον προορισμό και γύρω από την διαδρομή που οδηγεί στον περιορισμό. Άρα, δε λέω καλό είναι το μάρκετινγκ και το packaging του προϊόντος αλλά αν θέλουμε να είναι μοναδικό το προϊόν θα πρέπει να δημιουργούμε εμπειρίες καθ'ολη την διάρκεια της επίσκεψης. Στόχος είναι να αναπτυχθεί νοσταλγία και επιθυμία για να ξαναβρεί ο/η επισκέπτης/τρία στον προορισμό.....