Άρθρο 01 – Σκοπός

Σκοπός των διατάξεων του παρόντος μέρους είναι η ανάπτυξη, οργάνωση και εποπτεία δραστηριοτήτων και επιχειρηματικότητας, που αφορούν στον θεματικό τουρισμό και σχετικές ρυθμίσεις με επιδίωξη τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη για τη στήριξη των περιφερειακών και τοπικών οικονομιών και κοινωνιών, τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και την ευημερία των πολιτών, στο πλαίσιο ανάδειξης του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, ώστε να αυξηθεί η ελκυστικότητα και ανταγωνιστικότητά του.

  • 18 Ιουνίου 2018, 08:03 | ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ/ Naturefriends Greece

    Το σημερινό μοντέλο τουρισμού που εξαρτάται όλο και περισσότερο από τα αεροπορικά ταξίδια, τις κρουαζιέρες και τα σύντομα ταξίδια δεν εγγυάται τη συμβολή στην αειφόρο ανάπτυξη.
    Εκτιμούμε ότι το σημερινό κυρίαρχο τουριστικό μοντέλο δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει την απαραίτητη μεταρρύθμιση του κόσμου μας που προβλέπεται από την Ατζέντα 2030.
    Η συγκεκριμένη ένταξη του τουρισμού στην Ατζέντα 2030 αποτελεί αναγνώριση της παγκόσμιας σημασίας του τομέα, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί την υποχρέωση για μεταρρύθμιση του σημερινού, καταναλωτικού, επιχειρηματικού μοντέλου, το οποίο είναι ασυμβίβαστο με την αειφόρο ανάπτυξη.

  • 17 Ιουνίου 2018, 20:08 | ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΑΡΜΑΚΗΣ

    Ένα σημαντικό θέμα στο οποίο πρέπει να δωθεί λύση, είναι το θέμα της διάσωσης κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης με τις δραστηριότητες αναψυχής και περιπέτειας.

    Πολλοί αλλοδαποί, ευρωπαίοι πολίτες, έχουν ιδιωτικά συμβόλαια που καλύπτουν το κόστος διάσωσης. Οπότε καλό είναι να:
    1) δείτε πώς θα κοστολογεί η κρατική υπηρεσία τη διάσωσης
    2) να βρείτε τρόπο να υπάρχει κάλυψη διάσωσης από τον πελάτη που θα συμμετέχει σε δραστηριότητα

  • 17 Ιουνίου 2018, 13:58 | Γεράσιμος Παπαδόπουλος

    Θα ήθελα να εισάγω την έννοια του Γεωτουρισμού και την πρόβλεψη για ανάπτυξη αυτού του τομέα, δηλ. τουριστικών δράσεων που θα συνδυάζονται με εκπαιδευτικές, ενημερωτικές και ψυχαγωγικές δράσεις που θα στοχεύουν σε ειδικό κοινό ενδιαφερόμενο να επισκεφθεί, μεμονωμένα ή οργανωμένα σε ομάδες, διατηρητέα ή άλλης ειδικής αξίας μνημεία και δομές της φύσης (π.χ. ηφαίστεια, απολιθωμενα δάση, περιοχές ενεργών σεισμικών ρηγμάτων, γεωμονοπάτια κλπ)

  • 17 Ιουνίου 2018, 12:05 | Βάιος Κυριάκης

    Εκτός τα δύο τελευταία (Άρα, 1…, 2… προϊόν), χρειάζονται μοντέρνες και καλοδιατηρημένες υποδομές για την πρόσβαση στους τόπους προορισμού.
    Επίσης χρειάζεται εξωραϊσμός το γενικότερου περιβάλλοντος γύρω από τον προορισμό και γύρω από την διαδρομή που οδηγεί στον περιορισμό.
    Άρα, δε λέω καλό είναι το μάρκετινγκ και το packaging του προϊόντος αλλά αν θέλουμε να είναι μοναδικό το προϊόν θα πρέπει να δημιουργούμε εμπειρίες καθ’ολη την διάρκεια της επίσκεψης. Στόχος είναι να αναπτυχθεί νοσταλγία και επιθυμία για να ξαναβρεί ο/η επισκέπτης/τρία στον προορισμό…..

  • 16 Ιουνίου 2018, 22:17 | αεροπορικά εισιτήρια

    Συμφωνώ με τον κ.Τζόγια, ειδικά στο κομμάτι της προβολής μέσω της δημιουργίας αποκλειστικού τμήματος προώθησης marketing για τον Ελληνικό τουρισμό καθώς και την ανάπτυξη μιας αποκλειστικής ιστοσελίδας για τον σκοπό αυτό.

  • 15 Ιουνίου 2018, 10:56 | Τζογιας Θεοδωρος

    Τουρισμός είναι η προσωρινή μετακίνηση και η παραμονή ανθρώπων για σύντομο χρονικό διάστημα ,σε τόπο διαφορετικό της μόνιμης διαμονής τους , με σκοπό της ικανοποίηση κάποιας ανάγκης τους .
    Επομένως σκοπός μας πρέπει να είναι η ικανοποίηση αυτών των αναγκών
    και
    η γνωστοποίηση στο ενδιαφερόμενο κοινό η ικανότητα μας αυτή ( ότι μπορούμε να ικανοποιήσουμε αυτή την ανάγκη τους )
    οι ανάγκες ή η δημιουργία αναγκών ποικίλει ανάλογα
    1. Με το φύλο
    2. Την ηλικία
    3. Το κλίμα του τόπου διαμονής
    4. Την φύση της εργασίας του
    5. Την οικογενειακή κατάσταση
    6. Τις δραστηριότητες του ελευθέρου χρόνου
    7. Και πολλά άλλα
    Άρα είδη τουρισμού υπάρχουν πάρα πολλά .
    Η σωστή προσέγγιση γίνεται ίσως μόνο με βιωματική έρευνα αγοράς για κάθε είδος τουρισμού ξεχωριστά και εκπόνηση πιθανών καθημερινών σεναρίων .
    Όλα τα είδη όμως έχουν ως κοινούς θεμελιώδεις τόπους .
    1. Την αναγνώριση από εμάς των δυνατοτήτων μας
    2. Την γνώση και την κατανόηση σε ποιο καταναλωτικό κοινό πρέπει να απευθύνουμε και με ποιο τρόπο .
    3. Την επίτευξη της επικοινωνίας και την προώθηση του προϊόντος μας στον τελικό και ενδιαφερόμενο καταναλωτή .
    Οι συνθήκες των αγορών και η βιωματική , λίγο ή πολύ μας αναγκάζουν να αναπτύξουμε τους δυο πρώτους θεμελιώδεις τόπους .
    Εκεί που πάσχουμε ,και εκεί που είμαστε ανύπαρκτοι είναι ο τρίτος θεμέλιος λίθος στην επίτευξη της επικοινωνίας και στην προώθηση του προϊόντος μας στον τελικό και ενδιαφερόμενο καταναλωτή.
    Συγκεκριμένα ο ενδιαφερόμενος πελάτης ( τουρίστας ) κατά 95 %
    Προσεγγίζει ένα τουριστικό -ταξιδιωτικό γραφείο δια ζώσης
    Ή
    Επισκέπτεται μια συναφή ιστοσελίδα μεγάλης εταιρείας ( η οποία συνήθως βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζητήσεων )
    Εκεί αναλόγως ο έμπορος δια ζώσης ή διαδικτυακά προωθεί το προϊόν της επιλογής του στον καταναλωτή για πολλούς και διάφορους , βραχυπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους λόγους .

    Επομένως αν θέλουμε να ικανοποιήσουμε το τρίτο θεμέλιο λίθο .(και να έχουμε κάποια θετικά στο ισοζύγιο αποτελέσματα ) τότε
    Είναι επιτακτική ανάγκη ο κρατικός φορέας να καταφέρει να πείσει τον τουριστικό πράκτορα ,ώστε να αναδείξει το ελληνικό προϊόν .Και να μπορέσει να επικοινωνήσει διαδικτυακά με το τελικό καταναλωτή .
    Άρα
    1. χρειάζεται η δημιουργία ενός τμήματος προώθησης και επικοινωνίας με τουριστικούς πράκτορες
    2. Και η δημιουργία ενός τμήματος ανάπτυξης και διαχείρισης μιας ιστοσελίδας που να προωθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».