• Σχόλιο του χρήστη 'Στέφανος Γραμμένος' | 28 Φεβρουαρίου 2020, 00:47

    Αξιότιμοι κύριοι, Ως επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην εκμίσθωση Ε.Ι.Χ αυτοκινήτων με Οδηγό από το 2013 αλλά και ως πρόεδρος του επαγγελματικού σωματείου εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ αυτοκινήτων με οδηγό Δωδεκανήσου, έχω να κάνω κάποια σχόλια και ας μου επιτραπεί και εκ της ιδιότητας μου ως πρόεδρος σωματείου να πάρω λίγο παραπάνω χώρο στο κείμενο και χρόνο από όσους το διαβάσετε. Σε γενική κατεύθυνση το προς ψήφιση νομοσχέδιο έχει θετικές διατάξεις, πλην της πρώτης παραγράφου που κακώς δεν αναφέρεται η ύπαρξη του νόμου 4549 14 Ιουνίου 2018 και άρθρο 130 το οποίο προστέθηκε στο άρθρο 219Α του ν.4512/2018 (Α΄5) και μιλά για την ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης 30 λεπτών στα νησιά πλην Κρήτης και Εύβοιας από τον μήνα Μάιο ως τον μήνα Αύγουστο. Προκαλεί εύλογα πολλά ερωτηματικά γιατί δεν το αναφέρει. Ελπίζουμε να είναι μια παράλειψη από μέρους σας και όχι μια εσκεμμένη κίνηση η οποία θα πυροδοτήσει ντόμινο προβλημάτων στις επιχειρήσεις μας και χάος στις κρατήσεις της φετινής σεζόν... Ειδικότερα συμφωνούμε στην αλλαγή των ορίων ηλικίας των οχημάτων που μισθώνονται με οδηγό από τα 7 στα 12 έτη, κάτι που ήταν πάγιο αίτημα μας εδώ και χρόνια και αποκαθιστά μια τεράστια διαχρονική αδικία στον κλάδο των επιχειρηματιών που εκμισθώνουν Ε.Ι.Χ οχήματα με Οδηγό. Βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι δεν έχουν αποκατασταθεί αρκετές ακόμη αδικίες και προβληματικές διατάξεις που θεσπίστηκαν από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού όπως: 1. Αλλαγή του χρόνου που ισχύει το μισάωρο στα νησιά και συνδυασμό του με τις ημερομηνίες του "ανοίγματος" και του "κλεισίματος" της καλοκαιρινής περιόδου που είναι Μάρτιος με Νοέμβριος και όχι Μάιο με Αύγουστο που είναι τώρα. Εναλλακτικά προτείνουμε ενιαία ελάχιστη χρονική διάρκεια μίσθωσης 1 ώρα με ελάχιστο τίμημα 40 ευρώ για όλη την Ελλάδα χωρίς διακρίσεις. Αν και πιστεύω ακράδαντα ότι η πιο γενναία εφαρμογή νομοθεσίας σε όφελος του καταναλωτή-τουρίστα άρα και των εσόδων του κράτος θα ήταν η κατάργηση των ελαχίστων τιμών και των ελαχίστων ωρών στις συμβάσεις, από την στιγμή που υπάρχει προμίσθωση και ηλεκτρονική πλατφόρμα δήλωσης των διαδρομών και των οικονομικών στοιχείων τα υπόλοιπα είναι περιττά. 2. Λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας: Περιμένουμε με ανυπομονησία την τροποποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σχετικά με τον αριθμό διαβατηρίου-ταυτότητας του πελάτη και όνομα πατρός τα οποία έπρεπε να έχουν ήδη απαλειφθεί λόγω προσωπικών δεδομένων και κακόβουλων ενεργειών από επιτήδειους. Επίσης δεν μας είπατε τι θα κάνουμε εάν: α. Τι θα γίνεται εάν έχουμε συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα τα οποία δεν έχουν πληρώσει και τους μεταφέρουμε δωρεάν; β. Όταν δεν θα έχουμε internet που είναι συχνό φαινόμενο σε αρκετά σημεία των νησιών γενικά, θα κάνουμε χειρόγραφες συμβάσεις; γ. Επίσης όταν "κολλάει" η πλατφόρμα ή είναι εκτός για κάποιο λόγο (που έχει ήδη συμβεί αρκετές φορές) τι θα πρέπει να κάνουμε; χειρόγραφες; δ. Τι θα γίνεται με της ακυρώσεις last minute των πελατών; ε. Τι θα γίνεται με της καθυστερήσεις των αφίξεων των αεροπορικών εταιρειών επίσης πολύ συχνό φαινόμενο όταν εμείς έχουμε δηλώσει συγκεκριμένο δρομολόγιο με ώρα και τόπο επιβίβασης; Κλείνοντας και για να μην κουράσω, διότι θέλω να πω τόσα πολλά για έναν πολύπαθο κλάδο που αντιμετωπίζεται ως σάκος του box για την εκτόνωση των αντιδράσεων των ιδιοκτητών Ε.Δ.Χ οχημάτων κάθε φορά που έρχεται κάτι νέο, αλλά και των πελατειακών αντιλήψεων, του περασμένου θέλω να πιστεύω αιώνα, από λίγους ευτυχώς πολιτικούς και πολιτειακούς παράγοντες της χώρας και διαχρονικά, ας κλείσω με ένα ρητό του Ιπποκράτη μιας και κατάγομαι από την γενέτειρα του την Κω: «Ωφελέειν, ή μη βλάπτειν» (Προσπάθησε να ωφελείς ή τουλάχιστον να μη βλάπτεις). Με εκτίμηση Στέφανος Γραμμένος Πρόεδρος Επαγγελματικού Σωματείου Δωδεκανήσου Εκμισθωμένων Ε.Ι.Χ αυτοκινήτων με Οδηγό