• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Σακαβάρας' | 28 Φεβρουαρίου 2020, 11:23

    Η κατάρα του '' επιχειρείν'' στην Ελλάδα.. Όταν άνοιξε ο κλάδος των μεταφορών με το νόμο του '12, με περισσή αισιοδοξία σπεύσαμε πολλοί να επενδύσουμε γιατί θεωρήσαμε πως επιτέλους γινόμαστε κι εμείς στον τομέα αυτό.. Ευρώπη! Μάταια όμως, διότι ξεκίνησαν οι ψηφοθηρικες διορθώσεις του νόμου και να θυμίσω στους μεταγενεστερους επενδυτές το 12ωρο,μετέπειτα 6ωρο,τώρα 3ωρο και μάλιστα με το κορυφαίο εφεύρημα του κ. Σπίρτζη της ελάχιστης χρέωσης των 180€ και τώρα πια 90€, που είναι εκτός από εξωπραγματικό και διαμετρικά αντίθετο με κάθε πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού, εμπορίου και παροχής υπηρεσιών στις αγορές των προηγμένων χωρών της υφηλίου! Παράλληλα βέβαια ως επιχειρήσεις ΕΙΧ με οδηγό, πληρώνουμε όλα τα προβλεπόμενα κατά το νόμο όπως τέλη επιτηδεύματος, αγορά οχημάτων χωρίς κανένα 'ελαφρυντικό' όπως άλλοι κλάδοι μεταφορών (π.χ.κλάδος των ταξί με επιστροφή ΦΠΑ, χωρίς τέλη ταξινόμησης κτλ) και μάλιστα με περιορισμό χρήσης του οχήματος την 7ετία. Χαιρετίζω με απέραντη χαρά την πρωτοβουλία της επέκτασης στη 12ετία της χρήσης των οχημάτων ΕΙΧ που ειδικά σε νησιά με εξάμηνη σεζόν δεν έχουν προλάβει να αποσβέσουν ούτε το κόστος αγοράς, καθότι οχήματα ποιότητας και πολυτελείας με το ανάλογο κόστος αγοράς χωρίς κανένα ελαφρυντικό όπως προανέφερα και μάλιστα με τον περιορισμό του 3ώρου και της ελάχιστης χρέωσης των 90€ να μας καθιστά μη ανταγωνιστικούς όταν οι αποστάσεις λόγω του μεγέθους του νησιού, δε δικαιολογούν στον πελάτη την τιμή. Μετά από τόσες και αλλεπάλληλες "τρικλοποδιές" στον κλάδο των ΕΙΧ τα τελευταία χρόνια από τους έως τώρα ιθύνοντες κυρίως χάριν ψηφοθηρίας, θέλω να δείξω εμπιστοσύνη στους νέους υπευθύνους πως θα προβούν άμεσα και στην άρση του 3ώρου,στην κατάργηση της ελάχιστης χρέωσης ή τουλάχιστον της επέκτασης του μισαώρου από Μάρτιο έως Οκτώβριο στα νησιά που όπως γνωρίζουν όλοι, ο περιορισμένος αριθμός των ταξί, δυσφημίζει τους προορισμούς τους ίδιους με 2ωρες αναμονές των πελατών για ταξί! Με εκτίμηση, Ιωάννης Σακαβάρας