• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΑΘΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ' | 5 Μαρτίου 2020, 13:26

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι εκείνη που ξεχωρίζει τον επαγγελματία του τουρισμού από τη βραχυχρόνια μίσθωση. Για να αναπτυχθεί ο τουρισμός χρειαζόμαστε περισσότερους επαγγελματίες οι οποίοι ενδιαφέρονται ουσιαστικά και επενδύουν για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους, κάτι που δεν συμβαίνει με όσους δραστηριοποιούνται μέσω βραχυχρόνιας μίσθωσης. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη πρέπει να υφίσταται.