• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρίσης Ιωάννης' | 6 Μαρτίου 2020, 12:09

    Η κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη θα ήταν μεγάλο λάθος, διότι είναι το μόνο επίσημο στοιχείο το οποίο αποδεικνύει ότι το κατάλυμα είναι νόμιμο και μπορεί να το ελέγξει ανά πάσα στιγμή ο καθένας. Τα περισσότερα καταλύματα δεν διαθέτουν αίθουσα υποδοχής όπου θα βρισκόταν αναρτημένη η άδεια λειτουργίας. Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι μοναδική για κάθε δωμάτιο. Στην περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης θελήσει να ενοικιάσει περισσότερα από τα αδειοδοτημένα δωμάτια αυτό θα γινόταν εύκολα αντιληπτό. Είναι το καλύτερο μέσο ενημέρωσης των πελατών, τόσο για την τιμή ενοικίασης του δωματίου όσο και για τον τύπο. Έτσι αποφεύγονται περιπτώσεις αισχροκέρδειας αλλά και χρεώσεις πέρα των προβλεπόμενων για τον τύπο δωματίου π.χ. δίκλινο δωμάτιο με τοποθέτηση ράντζων να χρεωθεί ως τετράκλινο. Τέλος η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη δεν επιβαρύνει την πολιτεία με οποιοδήποτε τρόπο (οικονομικό ή γραφειοκρατικό) αντ’ αυτού διευκολύνει την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.