• Σχόλιο του χρήστη 'George' | 7 Μαρτίου 2020, 10:19

    H ύπαρξη καρτέλας ενημέρωσης πελάτη δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να ενημερωθεί και να ξεχωρίσει την ύπαρξη νόμιμων καταλυμάτων τα οποία διαχειρίζονται από επαγγελματίες από τα μη. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα ύπαρξης ενώσεων που λειτουργούν για την αναβάθμιση των παροχών και γενικότερα του τουριστικού προϊόντος. Τα καταλύματα δε μπορούν να συγκριθούν με τις μεγάλες οργανωμένες μονάδες (ξενοδοχεία). Η κατάργηση θα βλάψει αυτές τις μονάδες. Δεν πρέπει να καταργηθεί.