• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΓΑΖΗΣ' | 7 Μαρτίου 2020, 18:29

    Η  κατάργηση της καρτέλας ενημέρωσης πελάτη Θα  διμιουργίσει  προβλήματα διότι δε θα υπάρχει διασφάλιση της σχέσης μεταξύ πελάτη και καταλύματος .Ενημερώνει τους πελάτες τους για τα δικαιώματα τους βάσει του κανονισμού   ότι δεν πρέπει να πληρώσουν αν δεν λάβουν το νόμιμο παραστατικό, το ποσό του φόρου διαμονής (ανά διανυκτέρευση) κ.λ.π.και  επίσης δεν   θα ξεχωρίζουν τα δικά μας καταλύματα από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης .