• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ-ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΠΑΛΙΚΗΣ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ' | 7 Μαρτίου 2020, 19:25

    Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη για τα τουριστικά καταλύματα ,γιατί τα διαχωρίζει από εκείνα της βραχυχρόνιας μίσθωσης,γιατί προσδίδει σοβαρότητα,νομιμότητα κι επαγγελματισμό.Γιατί πολύ συμπυκνωμένα ενημερώνει για τα δικαιώματα των πελατών και τις υποχρεώσεις των καταλυματιών.Βοηθά στην επίλυση όποιας διαφωνίας προκύψει,σύμφωνα με τον κανονισμό ξενοδόχων-πελατών χωρίς να παραβλέψουμε τη χρησιμότητα τους στα τοπικά συνδικαλιστικά μας όργανα,που από τα έσοδα τους μπορούν να συντηρούν γραφεία και υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα για την πλήρη κι έγκαιρη ενημέρωση των μελών τους.Η κατάργησή τους θα σήμαινε το τέλος κάθε συνδικαλιστικής μας δράσης.Με εκτίμηση,η πρόεδρος του Συλλόγου,Καρούμπαλη-Ατσάρου Κατερίνα.