• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΡΟΚΑΣ' | 8 Μαρτίου 2020, 10:45

    Συμφωνώ με τον ΣΕΤΚΕ για την κάρτα ενημέρωσης πελάτη .Δεν πρέπει να κατηργήθη γιατί δείχνει στον πελάτη τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις του, και ξεχωρίσει τα νόμιμα καταλύματα από τα μη νόμιμα.Επισεις είναι αδύνατο για μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση να επωμιστεί ένα ακόμα πάγιο οικονομικό βάρος ( πρόσληψη μονίμου ναυαγοσώστη ) όταν έχει ήδη ξοδέψει αρκετά χρήματα για την αναβάθμιση των παροχών της