• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Α.' | 8 Μαρτίου 2020, 13:18

    θεωρό λάθος το ότι μια ένωση θα μπορεί να κάνει εξετάσεις και θεωρό ακόμα ως υποκοινουμενα τα σχόλια ότι είναι σωστό να τις κάνει η κάθε ένωση. α)εξετάσεις γινόταν μέχρι στιγμής κάθε φορά που υπήρχε ανάγκη τουλάχιστον από τις περισσότερες σχόλες,(δεν διευκοληνονται) είναι διάφορο θέμα να καθοριστούν κάποια όρια όχι όμως να ελέγχονται από κάποιους που αυτοβαπτίζονται ως πατέρες της ναυαγοσωστικής. β)οι σχόλες που ανήκουν στην ένωση έχουν ακριβός την ίδια πιστοποίηση με αυτές που δεν ανήκουν επομένως δεν τίθεται κανένα θέμα ότι κάποιες σχόλες είναι καλύτερες οι πιο νόμιμες από κάποιες άλλες!!! γ)με το παρόν προσχέδιο οι σχόλες που είναι στην ένωση θα διενεργούν τις εξετάσεις (π.χ. δυο σχόλες στην Αλεξανδρουπολη από τις οποίες η μια ανήκει στην ένωση). Το συμφέρων του εκάστοτε πρόεδρου(της σχολής του) που διενεργεί τις εξετάσεις είναι να περνάνε οι μαθητές της σχολής του για να εχει περισσότερο πελατεία, άλλα και να τους κόψει δεν μπορεί γιατί είναι σαν να παραδέχεται ότι η σχολή του δεν κάνει σωστή προετοιμασία . έχει κάθε όμως συμφέρον να κόβει της αντίπαλης σχολής. δ)ο πρόεδρος δεν έχει καμιά κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο θεωρητικά μπορεί να είναι αγράμματος ( δεν λέω για τον συγκεκριμένο) ε)δεν υπάρχει και γνωστικό αντικείμενο που θα βαθμολογεί ο πρόεδρος καθώς επομένως είναι εύκολο να πει κάνεις ότι θα βαθμολογεί μεροληπτικά στ) η επιτροπή μπορεί να είναι το προσωπικό της σχολής του επομένως υπάρχει ΣΧΈΣΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΎ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΉΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΌΕΔΡΟ και ίδιο όφελος να περνάνε οι μαθητές της σχολής του πρόεδρου και όχι οι άλλοι. ζ)με αυτόν τον τρόπο έρχονται σε κίνδυνο οι εξετάσεις καθώς εκτός από τα παραπάνω δεν έχει οριστεί με ΝΌΜΙΜΟ τρόπο η σχέση εργασίας της επιτροπή ( επομένως προάγεται άθελα σας την παράνομη εργασία) η)φέρει το προνομοσχέδιο σε κίνδυνο τις εξετάσεις βάζοντας μια ένωση να διαδραματιζει καθοριστικό ρόλο χωρίς όμως να μπορεί να εγγυηθεί ότι θα λειτουργεί αυτή σε ένα μηνά Θα ήθελα τέλος να προτείνω ότι οι εξετάσεις μπορεί να γίνονται από ένα δημόσιο φορέα ανοιγμένων των θυρών ώστε να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις η να γίνονται από κάθε σχολή (που είναι το ίδιο πιστοποιημένη) και όχι από μια σχολή που το μόνο κριτήριο είναι αν ανήκει σε κάποια ένωση