• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ' | 8 Μαρτίου 2020, 20:02

    Στηρίζω απόλυτα την πρόταση της ΣΕΤΚΕ επί του άρθρου 57.Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών. Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.