• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοφανίδου Ειρήνη' | 9 Μαρτίου 2020, 12:16

    Να μην καταργηθεί η Καρτέλα ενημέρωσης πελάτη! Η καρτέλα ενημέρωσης πελάτη είναι απαραίτητη στις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις διότι δίδει πολύ σημαντικές πληροφορίες στους πελάτες μας, δηλώνει την νομιμότητα της επιχείρησης, καθορίζει τη σχέση μεταξύ καταλυμάτων και πελατών και μας διακρίνει από τα παράνομα καταλύματα. Η κατάργηση της καρτέλας μόνο προβλήματα θα επιφέρει στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά φέρει σε κίνδυνο και την επιβίωση των τοπικών συλλόγων.