• Σχόλιο του χρήστη 'Γραμματικοπούλου Έλσα' | 9 Μαρτίου 2020, 13:27

    Η κάρτα ενημέρωσης πελάτη,πρέπει να υπάρχει σε κάθε δωμάτιο για διευκόλυνση και ενημέρωση για αποφυγή προβλημάτων και παρεξηγήσεων μεταξύ επιχείρησης και πελάτη.Συχνά παρατηρούνται θέματα και διαφωνίες σχετικά με τις τιμές και τον φόρο διαμονής.Η καρτέλα πελάτη είναι απαραίτητη επίσης διότι έχει να κάνει και με την νομιμότητα της επιχείρησης.Η καρτέλα πελάτη ΔΕΝ πρέπει να καταργηθεί.