• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (Σ.Ε.Τ.Κ.Ε.)' | 9 Μαρτίου 2020, 13:47

    Κύριε Υπουργέ, Σχετικά με τις απόψεις του κ. Καρατάσου ως επιχειρηματίας τουριστικού καταλύματος αλλά και ως εκπρόσωπος της πρώην «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» - νυν “Πανελλήνιας” «Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»», περί “άχρηστης διάταξης” και ότι “οι Καρτέλες ενημέρωσης πελάτη είναι άχρηστες” στις 29 Φεβρουαρίου, ώρα 22.35 επί του άρθρου 57 «Κατάργηση καρτέλας ενημέρωσης πελάτη», όπως και στις 8 Μαρτίου 2020 ώρα 23:44, αναφέρουμε τα εξής: Αρχικά η «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «Κυκλάδες»» μετονομάστηκε σε “Πανελλήνια” «Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων «ΚΥΚΛΟΣ»» για να επωφεληθεί της διάταξης του άρθρου 50 του ν. 4403/2016 και να χορηγεί καρτέλα ενημέρωσης πελάτη. Μετά την προσφυγή της ΣΕΤΚΕ στη δικαιοσύνη και την υπ΄. αριθμ. 75 ΑΜ/ 2018 απόφαση του Πρωτοδικείου Σύρου με την οποία της απαγόρευε να προβαίνει στην έκδοση καρτελών ενημέρωσης πελάτη στους υπό οποιαδήποτε ιδιότητα επιχειρηματίες ενοικιαζομένων δωματίων, ανακάλυψε τον «Τιμοκατάλογο» του άρθρου 67 του ΦΕΚ Β΄ 2983/30-08-2017, ο οποίος αφορά εμπορικές επιχειρήσεις και δεν έχει καμία σχέση με τα τουριστικά καταλύματα για τα οποία, βάσει της υπ. αριθ. 60067/06-06-2019 απάντησης του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης προς τη ΣΕΤΚΕ, υπάρχει ειδικότερη νομοθεσία, η οποία καθορίζεται από το Υπουργείο Τουρισμού. Κατόπιν αυτού είναι κατανοητό για ποιο λόγο ο κος Καρατάσος θεωρεί πλέον άχρηστη τη διάταξη της «καρτέλας ενημέρωσης πελάτη» και ζητά την κατάργηση της. Δεδομένου ότι κι άλλες ομοσπονδίες τείνουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κυρίου Καρατάσου χρησιμοποιώντας τον όρο «Πανελλήνια» , κρίνεται αναγκαίο όχι μόνο να μην καταργηθεί η διάταξη της «Καρτέλας Ενημέρωσης Πελάτη» αλλά να αναφερθεί συγκεκριμένα η ΣΕΤΚΕ, ως αρμόδιος φορέας για τη χορήγηση της.