• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτήρης Παπ' | 15 Σεπτεμβρίου 2010, 15:49

    Η πρόταση της εναρμόνισης CEPT/HAREC έχει επίσης την σύσταση περί πλήρους καταργήσεως της υποχρέωσης εξετάσεως σε MORSE & την ενσωμάτωση των όποιων προυπαρχόντων κατηγοριών αδειών ρ/ε σε ΜΙΑ & ΜΟΝΗ! Ως εκ τούτου το συγκεκριμένο άρθρο θα έπρεπε να επαναδιατυπωθεί έτσι ώστε να αποδεικνύει τη πλήρη εναρμόνιση του στη σύσταση TR61-01 (WRC03)! Είναι άλλωστε και αντιφατικό να διατηρείτε την ύπαρξη 2 κατηγοριών την ίδια ώρα που επικαλείστε την συγκεκριμένη σύσταση ως λόγο δημιουργείας "ΝΕΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ" ! Αυτό άλλωστε είναι εμφανές ότι συνιστά αντίφαση στο ακόλουθο κείμενό σας "εναρμονίζονται πλήρως οι ελληνικές άδειες «κατηγορίας 1» και «κατηγορίας 2» με την άδεια ραδιοερασιτέχνη που προβλέπεται στη σύσταση T/R 61-01 της Ευρωπαϊκής Συνδιάσκεψης Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων CEPT (CEPT radio amateur license) και με τα ισχύοντα στον Διεθνή Κανονισμό Ραδιοεπικοινωνιών της ITU." πηγ. http://www.opengov.gr/yme/?p=348 όπου χρησμοποιείται πληθυντικό αριθμό (οι Ελληνικές άδειες...) ακολουθούμενο από ενικό (ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ... ) στον ισχυρισμό "πλήρους εναρμόνισης"! Γνωρίζουμε ότι επί του παρόντος είναι "σύσταση" & όχι υποχρεωτική/δεσμευτική απόφαση για κατάργηση του διαχωρισμού λόγο MORSE! Αλλά η συγκεκριμένη σύσυταση ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΟ που ακολουθεί λίαν συντόμως! Απλοποιώντας τον συλλογισμό της συστάσεως, θα την παρομοιάσω ως εξής: Όλοι οι προερχόμενοι από διαφορετικούς χώρους (προυπάρχουσες κατηγορίες) που σύνδεονται όμως με έναν κοινό χώρο έξοδου των πρός ένα δωμάτιο "αναμονής" (βλ σύσταση), σας προτείνεται δε να εξέλθετε οικοιοθελώς αυτού του χώρου αναμονής όλοι, από την ΜΙΑ & ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ θύρα εξόδου του (ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ), αφήνοντας πλέον τους διαχωρισμούς σας λόγο της προέλευσή σας και χωρίς την υποχρεωτική χρήση ΚΛΕΙΔΙΟΥ πλέον γιά όλους σας! Αυτό που ουσιωδώς λέει η σύσταση είναι ότι πρεπει να ομογενοποιηθούν οι ραδιοερασιτέχνες. Οικοιοθελώς ώστε να μεταβούν όλοι ομαλά στην 'έξοδο'! (Σημ. Αυτό με την 'έξοδο' ίσως έχει τελικώς σημειολογική εννοια πέραν της παρομοιώσεως, οπότε ο καθείς ας το αναλύσει όπως επιθυμεί)