• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΨΟΚΟΛΗΣ' | 9 Ιανουαρίου 2011, 17:34

    Οι φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών υποχρεούνται να διαθέτουν στελεχωμένο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, να έχουν δημοσιοποιήσει στα καταστήματά τους και σε όλα τα ενημερωτικά τους έντυπα ( τιμολόγια, διαφημιστικά κλπ) ή ηλεκτρονικά μέσα (ιστοσελίδες κλπ), την ταχυδρομική διεύθυνση, το ονοματεπώνυμο του υπεύθυνου, τα στοιχεία επικοινωνίας ( τηλέφωνα, e-mail κλπ), καθώς και τις μέρες και τις ώρες που λειτουργεί το κέντρο αυτό.