• 6. Στο άρθρο 14 «Προστασία χρηστών ταχυδρομικών υπηρεσιών», η παράγραφος 1 να διαμορφωθεί ως εξής: «1. Οι φορείς παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών οφείλουν να διαθέτουν σαφείς, απλές, χαμηλού κόστους διαδικασίες που είναι διαθέσιμες στο κοινό, σε συμβατικές και προσβάσιμες μορφές, και οι οποίες αφορούν την αντιμετώπιση παραπόνων των χρηστών που έχουν σχέση ιδίως με την απώλεια, κλοπή, καταστροφή ταχυδρομικών αντικειμένων (συμπεριλαμβανομένων διαδικασιών προσδιορισμού ευθυνών, όταν παρεμβαίνουν περισσότεροι του ενός φορέων), μη ισότιμη μεταχείριση, με την επιφύλαξη τήρησης των σχετικών διεθνών και εθνικών διατάξεων περί αποζημιώσεων». Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων.