• Σχόλιο του χρήστη 'Έλενα' | 14 Ιανουαρίου 2011, 14:55

    Πρέπει όμως πρώτα να γίνει μία εμπεριστατωμένη μελέτη - έλεγχος από ανεξάρτητα όργανα για τη διαπίστωση των θέσεων που κατέχει έκαστος υπάλληλος κάθε φορέα σήμερα. Πολλές από τις θέσεις που υπάρχουν στις συγκοινωνιακές εταιρείες, τις έχουν αναλάβει μη επαρκώς προικισμένοι εργαζόμενοι (με αντικειμενικά κριτήρια πάντα, π.χ. σπουδές, πτυχία, ΑΣΕΠ) εξοστρακίζοντας εκείνους που μπορούν και πρέπει να τοποθετηθούν σε εκείνες τις θέσεις. Επιπλέον υπάρχει μερίδα προσωπικού στις συγκοινωνιακές εταιρείες που έχει αφήσει τη πραγματική δουλειά για την οποία πληρώνεται (όπως βοηθητικό προσωπικό, κλητήρας, καθαρίστρια ή ακόμη και προσωπικό κίνησης) και έχει πάρει μία θέση σε γραφείο, συνεχίζοντας όμως να λαμβάνει όλα τα επιδόματα της δουλειάς για την οποία είχε προσληφθεί επιβαρύνοντας το κράτος τόσο με το μισθό του όσο και με την κακή ποιότητα των υπηρεσιών του, αλλά και την απουσία του από την πραγματική θέση στην οποία είχε κανονικά προσληφθεί. Το ειρωνικό είναι ότι μετά οι εταιρείες μιλάνε για έλλειψη προσωπικού σε ορισμένες ειδικότητες και προχωρούν σε νέες προσλήψεις. Καταλήγοντας να πω ότι πρώτα πρέπει να γίνει ένας έλεγχος και μία εκκαθάριση και μετά η επανατοποθέτηση του οποιου προσωπικού σε αντίστοιχες θέσεις. Διαφορετικά θα είμαστε σε λίγο καιρό στον ίδιο παρανομαστή, χωρίς κανένα οικονομικό αλλά και ποιοτικό κέρδος για το κράτος.