• Άρθρο 2α Θα ήταν προς το συμφέρον όλων να γίνει πρόβλεψη δραστηριότητας και ιδιωτικών εταιρειών που ενδέχεται να επιθυμούν την είσοδο τους στην αγορά των δημόσιων συγκοινωνιών. Με τα κονδύλια που μέχρι σήμερα έχουν χρηματοδοτηθεί έως σήμερα οι κρατικά διοικούμενες συγκοινωνίες ενδεχομένως κάποιοι ιδιώτες αλλά και δήμοι να μας αποδείξουν ότι μπορούν να παρέχουν καλύτερο ποιοτικά προϊόν έστω και πιο ακριβό. Δεν αποκλείεται να διαπιστώσουμε επιβάτες να επιλέξουν ένα διαφορετικό φορέα, ακόμα και αν το εισιτήριο είναι ακριβότερο, ο οποίος θα του παρέχει ενημέρωση στη στάση για το χρόνο αναμονής, καθαρότερα οχήματα, μεγαλύτερο σεβασμό όσον αφορά την χρήση συχνότερων δρομολογίων σε ώρες αιχμής προς αποφυγή υπερπλήρωσης των οχημάτων από επιβάτες κλπ Θα πρέπει να επισκεφτούν κάποιοι ευρωπαϊκές πόλεις (θα προτείναμε τη Φρανκφούρτη) και μετά να επιβιβαστούν σε γραμμές όπως αυτή της Κηφισιά Φάληρο ή το μετρό σε ώρες αιχμής για να δουν τι συνθήκες αντιμετωπίζει ο απλός κόσμος κάθε πρωϊ για να πάει στη δουλειά του. Δεν μας απασχόλησε το εισιτήριο του 1,5 Ευρώ στην Φρανκφούρτη γιατί πολύ απλά εξυπηρετηθήκαμε γνωρίζοντας από τη στάση σε πόση ώρα θα έρθει το λεωφορείο, αναμέναμε λίγα μόνο λεπτά ότι ώρα και αν το χρειαστήκαμε, ήταν καθαρό και χωρίς το ελληνικό "στριμωξίδι". Ντάβος Παναγιώτης Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής Γραφείο Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Ντάβου Παναγιώτη