• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΜΑΥΡΟΤΕΛΗ' | 30 Απριλίου 2010, 10:10

    ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΑ EURO 4 KAI EURO 5. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΚΛΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΜΕΤ/ΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙ Η ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΥΝΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Π.Χ. ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΔΕΣ, ΛΑΜΑΡΙΝΑΔΕΣ , ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ EURO 3 ΑΥΤ/ΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΤ/ΠΕΙΕΣ ΑΥΤ/ΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΩΣ EURO 3, ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ EURO 3. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΜΙΚΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΑΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΔΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.