• Σχόλιο του χρήστη 'Τσακιρόπουλος Δημήτρης' | 19 Ιανουαρίου 2011, 02:04

    Κ Τσαρούχα, Μιλάμε σαφώς για αστικές συγκοινωνίες που καλύπτουν χιλιομετρικά μικρές αποστάσεις, σε συχνά χρονικά διαστήματα και με μικρό κόστος εισιτηρίου κάτι που σημαίνει μεγάλο στόλο λεωφορείων,οδηγών καθώς και άλλων αντιοικονομικών παραγόντων(Βιέννη,Ζυρίχη,Βερολίνο,Αμβούργο,Μόναχο και άλλες ανεπτυγμένες πόλεις)αλλά και μικρότερες όπως το Λιχτενστάιν όπου μικρές πόλεις ενός αστικού ουσιαστικά κρατιδίου ενώνονται μεταξύ τους με εξευτελιστικό τίμημα για τη φθορά και το κόστος λειτουργίας(αριθμός οδηγών,πυκνά δρομολόγια κτλ.) Απλά και καθαρά σε καμία από αυτές τις πόλεις δεν υπάρχει οδική αστική συγκοινωνία!!!!! Και μη μου πείτε κ Τσαρούχα ότι εμείς είμαστε πάλι οι εξυπνότεροι και βλέπουμε όφελος εκεί που οι άλλοι δεν το βλέπουν. Δεν μίλησα για υπεραστικές συγκοινωνίες αν προσέξατε τι έγραψα, ωστόσο καλό είναι να πούμε πως στις χώρες που πρωτεύουσες είναι οι ως άνω πόλεις το κύριο επιβατικό έργο εκτελείται απο τους κρατικούς σε όλες τις περιπτώσεις σιδηροδρόμους!!!!!! Σε τμήματα του σιδηροδρόμου δραστηριοποιούνται ιδιωτικές εταιρείες αλλά μόνο σε τμήματα αξιοθέατων-ειδικών διαδρομών όπου το εισιτήριο είναι ακριβό και επιτρέπει τη συντήρηση και κερδοφορία τους. Ιδιωτικά ΚΤΕΛ δεν υπάρχουν.Εταιρείες Λεωφορείων υπάρχουν κ Τσαρούχα στην Ευρώπη για υπεραστικές μεταφορές αλλά οι κάτοικοι των εν λόγω χωρών αποφεύγουν να τα χρησιμοποιήσουν καθώς είναι αναξιόπιστα χρονικά λόγω κίνησης και άλλων αστάθμητων παραγόντων ενώ οι ετήσιες κάρτες των σιδηροδρόμων είναι σύνηθες πρακτικές για τους πολίτες αυτών των χωρών. Εν ολίγοις τα ΚΤΕΛ σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες είναι απλά μια σκιά μπροστά στις ανώτερες σε όλα τα επίπεδα σιδηροδρομικές μεταφορές. Ειδικότερα στην Ελβετία την οποία έχω επισκεφτεί κ Τσαρούχα υπάρχει ένα δίκτυο POSTBUS, κρατικών λεωφορείων, τα οποία καλύπτουν με ανταποκρίσεις τους απο τους κύριους σιδηροδρομικούς σταθμούς τα χωριά κυρίως και πολύ μικρές πόλεις που δεν εχουν σιδηρόδρομο(κίτρινα λεωφορεία) Αναφορικά για τα διεθνή δρομολόγια προτιμούνται κυρίως απο μεταναστες προς τις χώρες καταγωγής τους, κυρίως λόγω των χαμηλών τιμών τους, ειδικά στα δρομολόγια προς Τουρκία απο Γερμανία....... Κύριε Τσαρούχα είμαι σίγουρος ότι έχετε παρατηρήσει αυξημένο οδικό επιβατικό έργο υπεραστικού χαρακτήρα να εκτελείται κυρίως σε αναπτυσσόμενες αλλά κυρίως σε τριτοκοσμικές χώρες στις οποίες δεν υπάρχουν αξιόλογες σιδηροδρομικές υποδομές και δίκτυο.