• Σχόλιο του χρήστη 'εργαζόμενος τραμ' | 19 Ιανουαρίου 2011, 10:55

    Άρθρο 5 παρ. 1α Πρέπει να διευκρινιστεί αν ο σχεδιασμός παροχής συγκοινωνιακού έργου αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ, καθώς δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα συναρμοδιότητας φορέων. Ενδεικτικά αναφέρεται ο βαρύνοντας ρόλος στην ωρίμανση και αδειοδότηση ενός έργου φορέων που δεν αναφέρονται στο σχέδιο νόμου όπως: ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) και η Ενοποίηση Αρχαιολογικού Χώρων (ΕΑΧΑ). Άρθρο 5 παρ. 1.5 1. Η Αττικό Μετρό αναλαμβάνει τα έργα επεκτάσεων τραμ και μετρό. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι στο αντικείμενο της Αττικό Μετρό περιλαμβάνεται το σύνολο των δραστηριοτήτων ενός έργου. Σε αυτές περιλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά: η ωρίμανση, η αδειοδότηση έργου, οι μελέτες, η κατασκευή, η προμήθεια του τροχαίου υλικού. Επίσης, πρέπει να είναι σαφή τα όρια ανάμεσα στο «σχεδιασμό» που αποτελεί αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ και την «ανάπτυξη και επέκταση του δικτύου αστικού σιδηροδρόμου και τραμ» που αποτελεί αρμοδιότητα της Αττικό Μετρό. 2. Μέχρι σήμερα με τον ιδρυτικό της νόμο η ΤΡΑΜ ΑΕ είχε ως αντικείμενο και τη μελέτη και κατασκευή δικτύων τραμ. Δεδομένου ότι η Αττικό Μετρό αναλαμβάνει το ρόλο αυτό στην Αττική, είναι πολύ σημαντικό να μη χαθεί η σημαντική δεκαετής εμπειρία των λίγων αλλά εξειδικευμένων στελεχών της ΤΡΑΜ ΑΕ που σήμερα απασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να υπάρξει σαφής διαδικασία μεταφοράς του αρμόδιου στελεχιακού δυναμικού στη Αττικό Μετρό.