• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Κορέτσης' | 19 Ιανουαρίου 2011, 23:20

    Μια παρέμβαση σε όσα σχόλια αναφέρονται στην συγκεκριμένη διαβούλευση με όρους καθαρά οικονομικούς (καθαρών κερδών και μείωσης κόστους λειτουργίας). Ξεχνάτε νομίζω ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό και η οποιαδήποτε οπτική τους με πρωτεύον μέλημα την άκρατη φιλευλευθεροποίηση τους και μοναδικό στόχο απλά το οικονομικό κέρδος θα είναι καταστροφική για την ελληνική κοινωνία. Ο λόγος είναι πολύ απλός. Δυστυχώς υστερούμε αφάνταστα σε σύγκριση με όσες χώρες αναφέρουμε ως παραδείγματα προς μίμηση στην συλλογική παιδεία και την κοινωνική συνείδηση μας ως λαός. Η εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Άλλα η ιδιωτικοποίηση τους με την μορφή ανωνύμων εταιριών με μετοχικές συνθέσεις με βρίσκουν εντελώς αντίθετο. Δηλαδή δεν μπορούν να εξυγιανθούν οι συγκοινωνίες (οικονομικά) και να παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο?? Αν όχι ποιος είναι ο λόγος?? και ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που υπεύθυνα λένε πως δεν γίνεται να εξυγιανθεί ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους και καθρέφτης της πολιτισμικής μας εξέλιξης από το ίδιο το κράτος (από εμάς τους ίδιους) απλά επειδή δεν μπορούμε, επειδή είμαστε ανίκανοι? Ένα παράδειγμα πολιτισμού και συλλογικής δύναμης δεν θα μπορούσε να είναι η εξυγίανση των συγκοινωνιών με συνεχή συμμετοχική διαβούλευση όπως τώρα. Χωρίς ημερομηνία λήξης όμως. Ένα έμμεσο μαθησιακό εργαλείο δεν είναι ο χώρος διαφημίσεων στα μέσα??? γιατί δεν χρησιμοποιείται το 30% του χώρου αυτού ας πούμε για γνωσιακούς σκοπούς και όχι για το οικονομικό κέρδος. Γιατί τελικά το μεγάλο κέρδος είναι η πολιτισμική εξέλιξη και όχι το ευκαιριακό χρήμα σε μια τσέπη ή ένα τραπεζικό λογαριασμό.