• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Τσακαρέστος' | 20 Ιανουαρίου 2011, 20:35

    #4 (β) Τμήματα της υποδομής δεν θα έπρεπε να μεταβιβαστούν από την Αττκό Μετρό στην εταιρία λειτουργείας αλλά στον ΟΑΣΑ. Ο διαχωρισμός δικτύου και λειτουργείας δεν είναι μόνο στον ΟΣΕ σωστός αλλα και στα αστικά δίκτυα. #7 Αυτή η απευθείας ανάθεση συγκοινωνιακού έργου είναι μεν επιτρεπτή αν οι εταιρίες λειτουργείας είναι 100% στην ιδιοκτησία του αρμόδιου κρατικού φορέα (αναθεση inhouse), οι προυποθέσεις της ΕΕ για κάτι τέτοιο είναι όμως σχετικά αυστηρές. Αμφιβάλλω αν αρκεί μόνο μια νομοθετική ρύθμιση.