• Σχόλιο του χρήστη 'MANAGER' | 21 Ιανουαρίου 2011, 02:53

    Η συγκοινωνία σ’ όλα τα σύγχρονα και πολιτισμένα κράτη είναι κρατική και αποτελεί κοινωνικό αγαθό. Έτσι πρέπει να παραμείνει και στην Ελλάδα αν θεωρούμε την Χώρα μας σύγχρονη και πολιτισμένη. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι πρέπει να διαχειρισθούμε την φτώχεια μας. Έτσι το κράτος αντί να επιδοτεί εξ ολοκλήρου τις εταιρείες συγκοινωνιών από τον κρατικό προϋπολογισμό, τις περισσότερες φορές, λόγω έλλειψης πόρων, ωθεί τις διοικήσεις αυτών των εταιρειών σε δανειοδότηση από τράπεζες («με την εγγύηση του Δημοσίου»). Οι τράπεζες φυσικά τις δανείζουν με το σχετικό επιτόκιο, και έτσι η συσσώρευση των τόκων δεκαετιών εκτοξεύουν τα ελλείμματα με συνέπεια την διάλυση της ΕΑΣ το 1992, και το σημερινό οικονομικό αδιέξοδο που έχουν περιέλθει. ΕΧΤΡΕΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ Οι συγκοινωνίες σαν κοινωνική παροχή και αγαθό να είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους χρήστες επιβάτες. Τα λειτουργικά έξοδα θα καλύπτονται από: 1) Συμμετοχή του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, (μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, με εγγραφή στον προϋπολογισμό της κάθε οργανωτικής μονάδας) με 2€ την ημέρα για κάθε υπάλληλο που απασχολούν. 2) Συμμετοχή όλων των βαθμίδων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με 2€ την ημέρα για κάθε υπάλληλο που απασχολούν. 3) Συμμετοχή όλων των βιομηχανιών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο λεκανοπέδιο της Αττικής με 2 € την ημέρα για κάθε εργαζόμενο που απασχολούν. 4) Συμμετοχή του κάθε νοικοκυριού του λεκανοπεδίου με 10 € τον μήνα μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρικού ρεύματος. 5) Φορολόγηση 0,03 € ανά λίτρο καυσίμου. Προκαλώ τον οποιοδήποτε τεχνοκράτη να κάνει τον λογαριασμό . Θα διαπιστώσει ότι όχι μόνο αρκούν για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων αλλά και θα υπάρχει απόθεμα για αγορά καινούργιων και σύγχρονης πράσινης τεχνολογίας λεωφορείων. Τα θέτω για σκέψη, έρευνα και προβληματισμό.