• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία' | 21 Ιανουαρίου 2011, 21:38

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα των εσόδων της εταιρείας ΕΘΕΛ, προκύπτει από το γεγονός ότι δεν υπάρχει συστηματικός έλεγχος των εισιτηρίων. Ένα ακόμη μεγάλο πρόβλημα της εταιρείας είναι ότι διοικείται από ανθρώπους που σχεδόν ΠΑΝΤΑ είναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το αντικείμενο για το οποίο έχουν προσληφθεί και δεν έχουν ανάγκη να ζήσουν την οικογένειά τους από την απασχόλησή τους στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και ξέρουν ότι η θέση τους έχει «ημερομηνία λήξης» και δεν θα αντιμετωπίσουν καμία διοικητική ή δικαστική ή οποιαδήποτε άλλη συνέπεια για την ανεπάρκειά τους.Δηλαδή, τα άτομα στις θέσεις «κλειδιά» για την εταιρεία, αλλάζουν κάθε 5 μήνες, κάθε χρόνο, κάθε 2 χρόνια, κάθε πότε ;; Ποια εταιρεία μπορεί να εξελιχθεί θετικά με αυτή την τακτική διοίκησης; Είναι φυσική κατάληξη το έλλειμμα που έχει παρουσιάσει η εταιρεία παρόλο που έχει το «μονοπώλιο» μεταφοράς στην Αττική. Θα πρέπει λοιπόν να μην αντιμετωπίζεται η εταιρεία (και κάθε ΔΕΚΟ) ως εργαλείο «βόλεψης» των κομματικών στελεχών προκειμένου να παίρνουν τον καθόλου «ευκαταφρόνητο» μισθό, χωρίς να παράγουν έργο για την εταιρεία και τους υπαλλήλους της. ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ : Α) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ) : - ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΕΘΕΛ θα πρέπει να έχει προοπτική παραμονής τουλάχιστον 4ετίας και να διαθέτει ειδικότητα σχετική με το αντικείμενο της εταιρείας - για κάθε απόφαση ή νομοσχέδιο που αφορά άμεσα ή έμμεσα την εταιρεία να πραγματοποιείται διμερής συνάντηση μεταξύ της διοίκησης και εκπροσώπων εργαζομένων προτού προχωρήσει στα ανώτερα κλιμάκια προς έγκριση και ψήφιση Β) ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ : - για διαδρομές ημερήσιας διάρκειας & για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να είναι σε 3,50€ (διότι ο πρωταρχικός σκοπός είναι απλά να ακυρώνεται το εισιτήριο και να μην αποτρέπεται η χρήση των μέσων σε όσους κάνουν περιστασιακά πολλές διαδρομές μαζεμένες, αλλά δεν χρειάζονται την κάρτα απεριορίστων διαδρομών) - για διαδρομές διάρκειας 90΄, να είναι σε 1,30€ - για μοναδική διαδρομή να είναι σε 1,00€ (με διαφορετικό χρώμα εισιτηρίου ανά είδος μέσου μεταφοράς – λεωφορείο ή τρόλεϋ ή κ.α.- ώστε να αποδίδονται τα έσοδα στην ανάλογη εταιρεία). Γ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ: - να γίνει αναπροσαρμογή δρομολογίων (να αυξηθούν τα δρομολόγια σε όσες γραμμές υπάρχει μεγάλη ζήτηση). Επισημαίνω ότι όταν γεμίζει ασφυκτικά το λεωφορείο, οι επιβάτες δεν κάνουν τον κόπο να φτάσουν μέχρι το ακυρωτικό μηχάνημα. - κατάργηση της διακεκομμένης πρωινής βάρδιας (κατσαρής) - διερεύνηση και συνεννόηση με τους οδηγούς για τις προτιμήσεις σε βάρδιες (δηλαδή, πρωινές ή απογευματινές ή βραδινές σύμφωνα με τις οικογενειακές υποχρεώσεις του καθενός) - να υπάρχει δυνατότητα αποκλειστικής εργασίας οδηγών σε γραμμές λεωφορείων που βρίσκονται στην περιοχή κατοικίας τους διότι επιτυγχάνεται αφενός η έγκαιρη αλλαγή βάρδιας/παραλαβής λεωφορείου και αφετέρου παρέχεται καλύτερη εξυπηρέτηση προς τους επιβάτες της περιοχής αφού η διαπροσωπικές σχέσεις οδηγού-επιβάτη θα είναι περισσότερο φιλικές με την καθημερινή επαφή. - στις περιπτώσεις μηχανικής βλάβης του οχήματος, να υπάρχουν περισσότεροι «λιμοδηγοί» για την έγκαιρη αντικατάσταση του οχήματος χωρίς να χάνονται δρομολόγια - τα «γραφεία κινήσεως» των αμαξοστασίων να επανδρωθούν με μόνιμο προσωπικό χωρίς κομματικές ταυτότητες για να αποφευχθούν οι ιδιαίτερες μεταχειρίσεις ορισμένων οδηγών. - όταν γίνεται αναφορά από κάποιον επιβάτη προς οδηγό θα πρέπει η εταιρία να τους φέρει σε αντιπαράθεση (σε ακροαματική διαδικασία τον οδηγό και τον επιβάτη). - όταν οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν στάση εργασίας, τότε στην ώρα λήξης της, θα πρέπει να βρίσκονται ήδη στις αφετηρίες και τέρματα για την άμεση εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και όχι με την λήξη της στάσης να ξεκινούν από τα αμαξοστάσια προκαλώντας κυκλοφοριακή συμφόρηση και μεγάλη καθυστέρηση στην επανεκκίνηση των δρομολογίων. Δ) ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΕΞΟΔΩΝ - να ορισθούν 500 υπάλληλοι με μόνιμες και καθημερινές βάρδιες για τον έλεγχο των εισιτηρίων σε όλα τα δρομολόγια - να επιστρέψουν οι υπάλληλοι που έχουν αποσπαστεί σε άλλα υπουργεία ή σε γραφεία βουλευτών διότι : α) συνεχίζουν να πληρώνονται από την εταιρεία χωρίς να προσφέρουν υπηρεσίες β) οι υπάρχοντες οδηγοί καλούνται να αναπληρώσουν την έλλειψη προσωπικού, με υπερωρίες ή εργασία σε ρεπό γ) παράδειγμα : για 100 αποσπασμένους με μικτό μισθό 3.500€ έκαστος, προκύπτει συνολικό κόστος 4.200.000€ ετησίως οι χαμένες βάρδιες των 100 αποσπασμένων είναι 26.400 ετησίως (100 άτομα x 22 βάρδιες/μήνα = 2.200 x 12μήνες = 26.400 βάρδιες) το κόστος κάλυψης βαρδιών των αποσπασμένων με 70€ /βάρδια, ανέρχεται στο ποσό 1.848.000€ - να ορισθεί συγκεκριμένος αριθμός συνδικαλιστικής αδείας και να τηρείται ώστε οι συνδικαλιστές υπάλληλοι να εργάζονται κανονικά στην βάρδιά τους χωρίς να αμείβονται για «πλασματικές» υπερωρίες και ημέρες αργίας όπως συμβαίνει σε κάθε μεγάλη εταιρεία. - για τις έκτακτες περιπτώσεις που δεν ξεκινάει πρωινό δρομολόγιο (πχ. ασθένεια οδηγού, γέννηση παιδιού, κ.α.) να υπάρχουν οδηγοί σε κατάσταση stand-by στο χώρο του αμαξοστασίου για την άμεση αναπλήρωσή τους, στις κρίσιμες ώρες των πρώτων πρωινών δρομολογίων της ημέρας (04.00πμ-08.00πμ), απλά αφαιρώντας μόνον 2 ρεπό ετησίως σε κάθε οδηγό, στους μήνες που θα προκύπτουν συγκριτικά τα περισσότερα ρεπό. - κατάργηση παροχής δωρεάν γάλατος και καφέ - εφόσον η εταιρεία πληρώνει κανονικά τις ασφαλιστικές εισφορές προς το δημόσιο για κάθε εργαζόμενο, τότε θα μπορεί να συμπεριληφθεί στην πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση μείωσης κατά 25% καταβολής εισφορών - να μειωθεί ή να καταργηθεί το μηνιαίο παρακρατούμενο ποσό από κάθε εργαζόμενο, για τις εισφορές του συνδικάτου - να γίνει αναδιαπραγμάτευση κόστους προμήθειας καυσίμων και ασφαλίστρων των οχημάτων - να μειωθούν οι μισθοί των υπαλλήλων, μόνον με το ανώτερο ποσό των 100€ - να αποδίδονται βαρέα ένσημα μόνον σε οδηγούς/μηχανικούς και όχι σε διοικητικούς υπαλλήλους Ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε τις απόψεις και προτάσεις μου και ελπίζω να λάβετε τις καλύτερες αποφάσεις προς όφελος των υπαλλήλων που στηρίζουν καθημερινά την εταιρεία και κατ’επέκταση των πολιτών της Χώρας μας.