• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Κατσαρέας' | 21 Ιανουαρίου 2011, 23:50

    Γιατί η Αττικό Μετρό εξακολουθεί και αποτελεί ξεχωριστή εταιρεία; Πάλι δυαρχία θα έχουμε στις μελέτες και αρμοδιότητες για την ανάπτυξη των υποδομών; Εδώ ούτε σε μια μελέτη (ΜΑΜ) δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν οι φορείς, θα μπορέσουν να συνλειτουργήσουν στο νέο καθεστώς; Με την ίδια ανθρωπογεωγραφία...; Γιατί δεν απορροφήθηκε η Αττικό Μετρό από τον ΟΑΣΑ έτσι ώστε να αποτελέσει τη Γεν. Δ/ση Μελετών και Κατασκευών του Μητροπολιτικού Φορέα; Αφού στην ουσια αυτά τα καθήκοντα θα αναλάβει. Μητροπολιτικός Φορέας με αστερίσκους, δεν γίνεται. Το συγκεκριμένο άρθρο, με μικρές παραλλαγές, το διαβάζουμε από την ίδρυση του ΟΑΣ το 1977, την διάλυση της ΕΑΣ το 1992, την επανασύσταση του ΟΑΣΑ το 1994, τον νόμο 2669/98 και πόσες άλλες νομοθετικές πρωτοβουλίες που δεν τις έχω πρόχειρες αυτήν την στιγμή!!! Βούληση υπάρχει; Γιατί με τους νόμους στα χαρτιά, όσους δείκτες και να θεσπίσουμε, οι προσπάθειες όλων μας-μαζί με τα χρήματά των πολιτών- θα πηγαίνουν στην "Πίθο των Δαναΐδων"...