• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΡΕΚΑ' | 2 Μαΐου 2010, 15:25

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Για μια ακόμη φορά μιλάτε για απελευθέρωση των "κλειστών επαγγελμάτων" και το μόνο που κάνετε με το παρόν σχέδιο νόμου, είνα να κρατάτε το επάγγελμα του μεταφορέα ερμητικά κλειστό. Μήπως για μια φορά ακόμη οι συνδικαλιστές του κλάδου, που αποτελεί μόνο το 0,2% της χώρας, ενδιαφερόμενοι μόνο για τα συντεχνιακά τους συμφέροντα, σ΄αυτή την τραγική για τη χώρα μας ώρα, επιβάλλουν τις απαιτήσεις τους αγνοώντας το συμφέρον της χώρας και των λοιπών 10.0000.000 Ελλήνων. 1Κόστος αδείας Ποιός εχέφρων μπορεί να διανοηθεί ότι με τόσο υψηλό κόστος αδείας συν την αξία του αυτοκινήτου, είναι δυνατή η πρόσβαση στο επάγγελμε του μεταφορέα κα μάλιστα με προθέσεις και δυνατότητα ανταγωνισμού και μειώσεως του κομίστρου? Κι αν δεχθούμε οτι κίνητρο είναι να εισπράξει χρήματα το κράτος, δυστυχώς σας παραπλάνησαν, διότι ουδείς νέος μεταφορέας μπορεί να διαθέσει αυτό το ποσόν, όταν μάλιστα μπορεί να αγοράσει μια ήδη υπαρχουσα άδεια στην τιμή των 45.000 euro για τα κοινού φόρτου και 100.000 euro για τα βυτία, που είναι και η σημερινή τους αξία.(προ σχεδίου νόμου), άρα και πάλι μόνο τα συμφέροντα της συντεχνίας διασφαλίζονται και όχι ο ανταγωνισμός. 2.Διατήρηση κομίστρου στις μεταφορές πετρελαιοειδών. Την εποχή που στα κάυσιμα επιβάλλονται επαναλαμβανόμενοι φόροι και η τιμή τους βρίσκεται στα ύψη, αντί ν' αφεθεί το κόστος μεταφοράς να είναι διαπραγματεύσιμο, ώστε να μειωθεί το το κόστος αγοράς προς όφελος των καταναλωτών, εσείς πάλι προτίθεσθε να διασφαλίσετε τα συμφέροντα των λίγων. Βέβαια η ελεύθερη διαπραγμάτευση προϋποθέτει πραγματικο άνοιγμα του επαγγέλματος, που δε συντελείται με το παρόν σχέδιο νόμου.